راهنمای خرید لوازم رشته های هنر و معماری

به گزارش بازیکده، هم زمان با تمام شدن تابستان فصل استراحت و سرگرمی بچه مدرسه ای ها و دانشجوها هم تمام می گردد و کم کم باید وارد فضای درس خواندن بشوند. وقتی صحبت از بازگشت به مدرسه می گردد، یعنی وقت خرید مجذوب کننده لوازم التحریر فرا رسیده است؛ همه فهرست وسایلشان را دست می گیرند و در پی پیدا کردن لوازمشان راه می افتند. دانشجوهای هنر و معماری علاوه بر لوازم دانشگاهی معمولی به لوازم و ابزار دیگری هم نیاز دارند که بعضی از آن ها را اول سال تحصیلی می خرند و بعضی دیگر که مصرفی اند ضروری است در طول سال دوباره خریده شوند؛ مثل ماژیک های طراحی، مدادها، راپید، پاستل و رنگ و غیره. بعضی لوازم ضروری اند و بعضی دیگر حیاتی! این لوازم را همه لوازم التحریر فروشی ها نمی فروشند و برای خریدشان باید از یک سر شهر به یک سر دیگر رفت تا شاید چیزی که می خواهید را پیدا کنید. برای همین چند سالی است که همه لوازم نقاشی، طراحی و معماری را خیلی راحت تر از قبل، به صورت آنلاین می خرند.

راهنمای خرید لوازم رشته های هنر و معماری

مداد آبرنگی 48 رنگ فابر کاستل

مدل Sketch

مداد رنگی آبرنگی یکی از مجذوب نماینده ترین لوازم نقاشی است. مداد رنگی آبرنگی مثل قرص آبرنگ عمل می نماید و علاوه بر آن این ویژگی را دارد که می توان بافت هایی با آن ایجاد کرد که با آبرنگ و قلمو نمی گردد. این جعبه مداد رنگی 12 تا مداد رنگی دارد که شاید فکر کنید برای یک نقاشی کم باشد اما اصلا این طور نیست. طراحان بزرگ با دو سه مداد رنگی کار می کردند و اثری خلق می کردند که هیچ وقت از دیدن کردنش سیر نمی شویم. از این گذشته این بسته 12 رنگ اصلی را دارد و می توانید راحت به تنالیته های رنگی که نیاز دارید برسید. ضمناً برعکس مداد رنگی های آبرنگی دیگر این مدادها بدنه مثلثی دارند که انگشت ها را بعد از مدت طولانی خسته نمی نماید و حس خیلی ارگونومیکی دارد.

مداد آبرنگی جزو آن دسته از ابزار نقاشی و طراحی است که در دوران دانشگاه خیلی از آن استفاده نخواهد شد، پس نگران تمام شدن و این که باید مجددا آن را خریداری کنید نباشید. مداد رنگی آب رنگی چیزی نیست که زود تمام گردد پس حتما نوع با کیفیت آن را خریداری کنید و نگران نباشید. برای کسانی که قبلا از مداد رنگی آبرنگی استفاده نکردند باید بگوییم طرز کار این مدادها دقیقا مثل مداد رنگی معمولی است؛ شما می توانید با آن ها روی کاغذ گرم بالا یا مقوا نقاشی یا طراحی کنید. اما بعد از آن این امکان را دارید که با یک قلموی خیس روی خطوط خود بکشید و ببینید که چطور رنگ ها مثل آبرنگ در هم می روند و سایه های مختلفی ایجاد می گردد.

محصولات مشابه در خبرنگاران

مداد آبرنگی 48 رنگ فابر-کاستل مدل Sketch

مداد رنگی 60 رنگ فابر-کاستل مدل Sketch

مداد رنگی 48 رنگ فابر-کاستل مدل Sketch

مداد رنگی 60 رنگ فابر کاستل مدل CLASSIC کد 115893

مداد رنگی 24 رنگ استدلر مدل Noris Club

مداد رنگی 12 رنگ کوییلو مدل School

مداد رنگی 36 رنگ اسکای گلوری

مداد رنگی 24 رنگ ایمر مدل JM 785-24 B

مداد آبرنگی 12 رنگ کارن داش

مداد آبرنگی 12 رنگ فابر-کاستل سری Creative Studio مدل Art Grip Aquarelle

پاستل گچی 48 رنگ فابر کاستل

سری Creative Studio

یک بسته پاستل گچی شاید قشنگ ترین ابزار نقاشی و طراحی باشد. لذت دیدن کردن این رنگ های مجذوب نماینده و درخشنده به تنهایی علت کافی برای خرید پاستل گچی 48 رنگ فابر کاستل به وسیله خیلی از دانشجویان هنر است.

تفاوت این پاستل گچی فابل کاستل با بقیه در ابعاد پاستل هاست. ابعاد این پاستل ها کوچک تر است و به همین علت هم قیمت مناسب تری نسبت به پاستل های 48 عددی دیگر دارد. اگر پاستل گچی ابزار اصلی شما نیست و برخی وقت ها با پاستل گچی کار می کنید، این ست برای شما برترین است چون تنوع رنگی 48 تایی آن فوق العاده است و بافت نرم آن لذت طراحی را دوچندان می نماید. رنگ ها خیلی راحت باهم ترکیب می شوند و بافت خیلی خوبی برای سایه زنی به شما می دهند. این پاستل ها را می توانید هم روی کاغذ و هم روی مقوا بهره ببرید. پیشنهاد ما استفاده از مقوای اشتنباخ سیاه است؛ رنگ سیاه درخشندگی و کنتراست رنگ ها را چند برابر و حس و حال کار را عوض می نماید. می توانید از لبه های پاستل برای جزییات و از پهنای آن برای سایه زنی های گسترده بهره ببرید؛ فقط حواس تان باشد چون این پاستل ها کوچک تر از بقیه هستند برای کار خود از مقوا و کاغذهای سطح کوچک تر بهره ببرید که برای یک طراحی پاستل تان تمام نگردد.

محصولات مشابه در خبرنگاران

پاستل گچی 36 رنگ فابر کاستل مدل Studio Quality

پاستل گچی 24 رنگ فابر کاستل سری Creative Studio مدل Studio Quality

پاستل گچی 48 رنگ گالری مدل وایلد تولیپ

پاستل گچی 36 رنگ فابر-کاستل سری Creative Studio مدل Studio Quality

پاستل روغنی 24 رنگ فابر-کاستل سری Creative Studio مدل Studio Quality

پاستل گچی 24 رنگ فابر کاستل مدل Polychromos

پاستل گچی گالری کد 001

پاستل گچی 12 رنگ وایلد تولیپ مدل Gallery

پاستل گچی 48 رنگ گالری مدل مونگیو

پاستل گچی 72 رنگ گالری مدل تولیپ MVP72

قلم مو تخت پارس آرتیست

مدل زبر - ست 6 عددی

قلمو خریدن از مغازه کار لذت بخشی بود اگر، فروشنده اجازه می داد که تمام قلمو ها را با دست امتحان کنیم و ببینیم موهای کدام قلمو را بیشتر دوست داریم؛ اما خب فروشنده ها که اجازه نمی دهند ما قلموهای آکبند را دستکاری کنیم؛ پس اگه قرار است به قلموها دست نزنیم چرا این همه راه برویم وقتی که می توانیم همان قلمو را آنلاین بخریم؟

قلموی خوب در بازار کم است و تعداد برندهای موجود هم بسیار محدود. در بین برندها برند ایرانی پارس سال هاست که قلمو های با کیفیت در کنار بوم نقاشی و باقی لوازم هنر می سازد. با توجه به قیمت بالایی که قلمو های خارجی دارند، پارس انتخاب کاملا به صرفه ای است. از این گذشته قلموها یک ابزار مصرفی هستند و بعد از کار زیاد باید عوض شوند وگرنه نقاشی را خراب می نمایند؛ نمی توان رنگ را به خوبی با قلموی خشک شده یا کچل روی بوم پخش کرد. این ست 6 عدد قلمو با سر تخت و موی زبر در شماره های 2، 6، 10، 14، 18 و 22 دارد. این قلموها برای کار با رنگ روغن بسیار مناسب هستند؛ خصوصا برای کسانی که تازه نقاشی با رنگ روغن را آغاز کردند ولی از مرحله اولیه و بوم سابیدن گذشته اند. این قلموها عمر خوبی دارند و اگر خیلی مبتدی نباشید و قلموهای خود را بعد از استفاده بشویید، احتمالا سال ها برای شما عمر می نمایند.

محصولات مشابه در خبرنگاران

قلم مو تخت پارس آرت شماره 24 کد 2113

قلم مو تخت رز آرت شماره 20 کد 1111

قلم مو تخت پارس آرت کد 1111 مجموعه چهار عددی A1

قلمو تخت پارس آرت مدل 1102 شماره 3

قلم مو تخت پارس آرت شماره 1 مدل 1102

قلمو تخت پارس آرت مدل 1102 شماره 8

قلمو تخت پارس آرت مدل 1102 شماره 7

قلمو تخت پارس آرت مدل 1102 شماره 6

قلمو تخت پارس آرت مدل 1102 شماره 4

قلم مو تخت پارس آرت شماره 2 مدل 1102

میز نور قابل حمل

طرح ورسا 2

میز نور یکی از آن ابزارهایی است که یک عمر به درد می خورد؛ البته اگر تصمیم داشته باشید تا آخر عمر طراح، نقشه کش یا معمار بمانید. با یک میز نور شما می توانید هر طرحی را راحت تر بکشید. مثلا اگر بخواهید یک طرح را تکرار کنید، کارهای نقشه کشی دقیق انجام دهید یا اگر بخواهید ترام کار کنید، یک میز نور در خانه خیلی به کار می آید؛ مخصوصا شب های ارائه که همه کارها روی دستمان مانده. برخی افراد هستند که به جای یک میز نور از چراغ قوه و میز شیشه ای که خودشان سرهم نموده اند استفاده می نمایند، ولی باور کنید کیفیت کار روی این دو میز باهم قابل مقایسه نیست.

میز نور قابل حمل ورسا سایز A3 است و به همین علت برای تازه واردان رشته های هنر و معماری خیلی پرکاربرد است؛ چراکه بیشتر طراحی های اولیه معمولا روی کاغذهای A3 انجام می شوند و شما با مشکل به هم ریخته شدن تناسبات روبه رو نخواهید شد. یکی از ویژگی هایی که باعث شد این میز کارآمدتر باشد، وجود دسته برای حمل و نقل آن است. وزن این میز نور 3 کیلو بیشتر نیست و می توانید راحت آن را با خودتان به دانشگاه ببرید و روی میزهای دانشگاه یا حتی روی زمین از آن بهره ببرید.

محصولات مشابه در خبرنگاران

تخته رسم تیبل مدل پروفیل سایز A3

میز نقشه کشی مدل TGA-10070 سایز 100×70 سانتی متر

میز نقشه کشی مدل TGA-12080 سایز 120×80 سانتی متر

میز نور مهندسی کد6567 سایز 70*50 سانتی متر

میز نقشه کشی و نور کد6756

میز نقشه کشی مدل TGA-6090 سایز 90×60 سانتی متر

تخته رسم فابل مدل First Class - سایز A3

میز نور مدل مهندسی سایز 70x100 سانتی متر

تخته رسم رپید مدل ساده - سایز A3

میز نقشه کشی مدل مهندسی سایز 100x150 سانتی متر

کیف آرشیو سهند

سایز A3

کیف آرشیو به نوعی مهمترین قسمت لوازم دانشجوهای هنر و معماری است. اگر کیف آرشیو نداشته باشید اصلا دانشگاه نمی توانید برید! طراحی ها، نقاشی ها، خط کش ها و تخته شاسی فقط در کیف آرشیو جا می شوند و اگر کیف آرشیو نداشته باشید باید وسایل تان را دست تان بگیرید و خب این اصلا برای یک دانشجو یا بهتر بگوییم یک آرتیست مجذوب نماینده نیست! اصلا شاید بهتر بود برای این راهنمای خرید به جای کوله ات را ببند می گفتیم کیف آرشیوت را ببند! داشتن کیف آرشیو خیلی مهم است چون حتی اگر برای بردن و آوردن لوازم از آن استفاده نکنید می توانید برای آرشیو کردن طراحی ها و نقشه ها در خانه از آن بهره ببرید تا سالم بمانند و مجبور نشوید آن ها را لوله یا خدایی نانموده تا کنید!

یکی از مزیت های کیف آرشیو سهند وجود یک بند قفل دار داخل کیف است که مثل یک کمربند محکم کاغذها و مقواها را داخل کیف سر جای خود نگه می دارد. از طرف دیگر از آن جایی که از مواد پلاستیکی ساخته شده است وزن سبکی دارد و ضد آب است.

محصولات مشابه در خبرنگاران

کیف آرشیو فابریانو مدل Fab-01 کد 152903

کیف آرشیو مدل A3-CDSP

کیف آرشیو فابریانو مدل چرمی کد 83563

کیف آرشیو پاپکو مدل a1 کد 10070

کیف آرشیو فابریانو مدل FB

کیف آرشیو کد 3250

کیف آرشیو سمند کد SA243

کیف آرشیو آیتک مدل LT2

مداد گرافیت فابر کاستل

مدل Pitt قطر نوشتاری 6B

یکی از برترین ابزارهای طراحی مداد گرافیت است. با گرافیت می توان سطوح و خط های متنوع ایجاد کرد. به علت پهنی سطح آن مهم نیست که شما روی چه ابعاد کاغذی طراحی می کنید. فابرکاستل هم که یکی از برترین برندهای لوازم تحریر است و می توانید با خیال راحت به آن اعتماد کنید. این مداد گرافیت 6B است و به انداز ه کافی تیره است.

هم برای تازه کاران و هم برای حرفه ای ها مداد گرافیت یک ابزار پرطرفدار است. پس اگر ترم اولی هستید، می توانید همین ابتدا مداد گرافیت خودتان را خریداری کنید تا کار با آن را به خوبی یاد بگیرید و خیال تان هم راحت باشد که حالا حالاها تمام نمی گردد و مدت ها می توانید با آن کار کنید. اگر می خواهید از نوک گرافیت خود برای طراحی جزییات بهره ببرید می توانید با کاتر مداد گرافیت خود را تیز کنید. مثل بقیه ابزار طراحی، گرافیت هم باید با کاتر تیز و تراشیده گردد تا سطح مقطع آن بیشتر باشد.

محصولات مشابه در خبرنگاران

مداد ذغالی فابرکاستل مدل هارد

مداد طراحی فابر کاستل مدل گلد فابر 8B

مداد طراحی فابر کاستل مدل گلد فابر 3B

مداد ذغالی فابر کاستل مدل PITT Charcoal

مداد طراحی فابر کاستل مدل گلد فابر 3H

مداد طراحی فابر کاستل مدل گلد فابر 4H

مداد کنته پاریس مدل PIERRE NOIRE 1710 B

مداد کنته پاریس مدل PIERRE NOIRE 1710 H

مداد رنگی فابر کاستل مدل Polychromos کد 112

مداد رنگی فابر کاستل مدل Polychromos کد 133

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 مرداد 1402 بروزرسانی: 30 مرداد 1402 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 2229

به "راهنمای خرید لوازم رشته های هنر و معماری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید لوازم رشته های هنر و معماری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید