فدراسیون جهانی والیبال امکان قضاوت شاهمیری را یک سال تمدید کرد

به گزارش بازیکده، به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون والیبال، فرهاد شاهمیری که دارای کتگوری A داوری در والیبال است، قبلاً برای قضاوت در بازی های المپیک دعوت شده و قرار بود بعد از بازی های المپیک توکیو بازنشسته گردد.

فدراسیون جهانی والیبال امکان قضاوت شاهمیری را یک سال تمدید کرد

از آنجایی که شیوع و گسترش ویروس کرونا، زمان برگزاری سی و دومین دوره بازی های المپیک را به سال 2021 موکول کرد، فدراسیون دنیای والیبال نیز بازنشستگی این داور بین المللی والیبال کشورمان را یک سال به تعویق انداخت.

شاهمیری پیش از این در بازی های المپیک 2008 پکن و 2016 ریو نیز به عنوان داور حضور داشته و در توکیو، برای سومین بار در مهم ترین رویداد ورزشی دنیا قضاوت خواهد نمود.

رئیس کمیته داوران فدراسیون دنیای والیبال، در نامه ای به محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال ایران این موضوع را مطرح و درخواست موافقت با آن نموده است.

گیلرمو پارادایس در نامه خود تاکید نمود که درخواست تمدید دوره کاری شاهمیری، بر اساس مجوز سال 2017 هیات رئیسه و با لحاظ عملکرد بالای این داور در سال 2019 مطرح شده است و موافقت فدراسیون والیبال ایران و پذیرفته شدن در تست های پزشکی ورزشی، از دیگر شروط انجام این کار است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1059

به "فدراسیون جهانی والیبال امکان قضاوت شاهمیری را یک سال تمدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فدراسیون جهانی والیبال امکان قضاوت شاهمیری را یک سال تمدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید