تور ارزان تایلند: معرفی هتل 4 ستاره ایندرا ریجنت در بانکوک

به گزارش بازیکده، هتل ایندرا ریجنت بانکوک Indra Regent Hotel

این هتل 4 ستاره، در روبروی بازار پراتونام ساخته شده است. هتل ایندرا ریجنت بانکوک Indra Regent Hotel در مرکز منطقه پراتونام بانکوک و در500 متری سنترال ورلد واقع شده است. این منطقه به منطقه خرید بانکوک معروف است و با توک توک می توانید به راحتی در مدت کوتاهی به مرکز خرید سیام و ام بی کا بروید. بنابراین اگر یکی از دلایل شما برای سفر به بانکوک خرید است، این هتل 4 ستاره می تواند گزینه مناسبی برایتان باشد. در متن زیر خصوصیاتی چون امکانات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله هتل تا مراکز دیدنی بانکوک را به تفصیل بیان می کنیم. پس با ما در مجله خبرنگاران همراه باشید تا خصوصیات هتل ایندرا ریجنت بانکوک را مرور کنیم.

تور ارزان تایلند: معرفی هتل 4 ستاره ایندرا ریجنت در بانکوک

با تور ارزان تایلند از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا تایلند را ببینید.

  • خدمات رفاهی هتل ایندرا ریجنت بانکوک

پارکینگ محافظت شده به همراه پارکینگ عمومی در خیابان هتل وجود دارد که اگر ماشین داشتید قابل استفاده هستند. خدمات تاکسی قابل دسترسی است. برای اینترنت در اتاق ها باید هزینه پرداخت کنید اما در فضاهای عمومی هتل اینترنت وای فای رایگان پیدا می کنید. ترانسفر فرودگاهی جزو خدمات این اقامتگاه محسوب نمی گردد.

میز پذیرش و نگهبانی هتل به صورت شبانه روزی جوابگوی سوالات شماست و ورود و خروج سریع، انبار چمدان، دستگاه ای تی ام و تبدیل ارز از خدمات ارائه شده موقع پذیرش است. ورود به هتل ایندرا ریجنت بانکوک، از ساعت 2 بعد از ظهر به بعد می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر اتاق خود را تحویل دهید. کارکنان هتل به زبان های انگلیسی و تایلندی صحبت می نمایند.

فضایی مخصوص برای افراد سیگاری و فضایی مجزا برای افراد غیر سیگاری در نظر گرفته شده است. تهویه مطبوع، مغازه های خرید سوغاتی و فروشگاه و امکاناتی برای مهمانان کم توان و ناتوان از جمله خدمات موجود هتل می باشد. خدمات اتاق به همراه روزنامه برایتان فراهم می گردد. خدمات نظافت احتیاج به پرداخت هزینه جداگانه ای دارد و شامل شستشو، اتوشویی و اتوکشی می باشد.

برای شمایی که سفر کاری به بانکوک دارید، امکانات جلسات اداری، دیدار و مرکز تجاری به همراه امکانات فکس و فتوکپی در اختیارتان قرار می گیرد منتها باید هزینه جداگانه ای بپردازید.

  • امکانات تفریحی هتل ایندرا ریجنت بانکوک

سری به حمام آبگرم بزنید و آرامش را سونا، اتاق بخار یا حمام آبگرم آن بیابید یا در باشگاه هتل ورزش کنید. می توانید با دوستانتان اسنوکر بازی کنید یا از میز راهنمای گردشگری، برنامه گشت های درون شهر و سفرهای یک روزه بخواهید. استخر شنا در فضای باز و در کنارش استخر بچه ها مکان مناسبی برای تفریح و تفریح خانواده ها است.

صبحانه در تراس باغی هتل به صورت بوفه هر روز صبح سرو می گردد. سالن مینگ کورت غذاهای مطرح چینی را در تهیه می نماید، در حالی که رستوران سالا تای Sala Thai شام تایلندی با موسیقی زنده به شما پیشنهاد می نماید. کافه بوتانیکا Botanica Cafe در تمام روز منوی لاکارته ای را در باغ ارائه می دهد.

  • امکانات اتاق های هتل

همه اتاقها دارای سیستم تهویه مطبوع با یک تلویزیون صفحه تخت 20 اینچی، یخچال و بطری آب معدنی رایگان است. لوازم آرایشی- بهداشتی رایگان، سشوار، حوله دست و صورت و دوش در حمام به همراه دستگاه چای و قهوه ساز، آینه و پرده های ضخیم در اتاق ها اقامت راحتی را برایتان بوجود می آورد. صندوق امانات، فضای نشیمنی مجزا به همراه تلفن و مخصوص افراد غیر سیگاری امنیت خاطر را برایتان به همراه می آورد.

برای نوزادان زیر دو سال در هتل ایندرا ریجنت بانکوک، بسته به اتاقی که انتخاب می کنید ممکن است تخت نوزاد شامل مبلغ اضافی گردد و برای کودک 3 تا 12 سال، باید تخت اضافی درخواست گردد. برای رزرو اتاق، و یا تماشا عکس های بیشتری از این هتل، به قسمت رزرو هتل بانکوک در سایت خبرنگاران مراجعه کنید.

  • انواع اتاق های هتل ایندرا ریجنت بانکوک

  • استادیو: با مساحت 24 مترمربع است که نمایی رو به شهر و یک تخت دو نفره دارد.
  • دولوکس تریپل: با مساحت 40 مترمربع است که نمایی رو به شهر و سه تخت یک نفره یا دو تخت دو نفره دارد.
  • دولوکس: با مساحت 32 مترمربع است که نمایی رو به شهر و دو تخت یک نفره یا یک تخت دو نفره کوئین دارد.
  • سوپریر: با مساحت 32 متر مربع است که نمایی رو به شهر و دو تخت یک نفره یا یک تخت دو نفره کوئین دارد.
  • سوئیت رزیدنتشیال: : با مساحت 160 مترمربع است که نمایی رو به شهر و دو تخت دو نفره کوئین دارد.
  • سوپریر تریپل: با مساحت 32 متر مربع است که نمایی رو به شهر و سه تخت یک نفره دارد.
  • سوئیت خانوادگی: با مساحت 108 متر مربع است که نمایی رو به شهر و یک تخت دو نفره کینگ دارد.
  • سوئیت رزیدنشیال: با مساحت 160 متر مربع است که دوش و وان در حمام دارد.
  • سوئیت جونیور: با مساحت 50 متر مربع است که نمایی رو به شهر و دو تخت یک نفره یا یک تخت دو نفره کوئین دارد.
  • فاصله تا جاذبه های معروف شهر بانکوک

رستوران های استارباکس و مک کافه در کنار هتل قرار گرفته اند همانطور که مراکز خریدی چون شیبویا 19، پلاتینوم فشن مال، پنتیپ پلازا در فاصله کمتر از 500 متری هتل قرار گرفته اند و با کمی پیاده روی به راحتی در دسترستان قرار می گیرند.

  • فاصله تا ایستگاه ریل ارتباطی فرودگاه راتچاپراروب: 150 متر است که با 2 دقیقه پیاده روی از هتل به آن می رسید.
  • فاصله تا ایستگاه ریل ارتباطی فرودگاه فایاتای: 790 متر است که با 15 دقیقه پیاده روی از هتل به آن می رسید.
  • فاصله تا برج بایوک اسکای: 100 متر است که با 2 دقیقه پیاده روی از هتل به آن برج می رسید.
  • فاصله تا مرکز خرید لباس پراتونام: 200 متر است که با 4 دقیقه پیاده روی از هتل به آن بازار می رسید. این بازار در روبروی هتل قرار گرفته است.
  • فاصله تا موزه کاخ سوآن پاک کاد: 600 متر است که با 14 دقیقه پیاده روی به آن خواهید رسید. اگر با تاکسی بخواهید بروید کمتر از 4 دقیقه در راه خواهید بود.
  • فاصله تا مرکز خرید کینگ پاور کامپلکس: 800 متر است که با 17 دقیقه پیاده روی از هتل به این بازار خواهید رسید.
  • فاصله تا خیابان سو کابوی: 2.9 کیلومتر است که اگر با ماشین بروید 15 دقیقه و اگر با مترو بروید، 27 دقیقه در راه خواهید بود.
  • فاصله تا عبادتگاه گلدن مونت: 3.7 کیلومتر است که اگر با ماشین بروید 21 دقیقه و اگر با قطار هوایی بروید، 27 دقیقه در راه خواهید بود.
  • فاصله تا بانکوک سیتی پیلار: 5.1 کیلومتر است که اگر با ماشین بروید 30 دقیقه و اگر با اتوبوس خط 9 و 72 بروید، یک ساعت و 5 دقیقه در راه خواهید بود.
  • فاصله تا کاخ گرند و : 5.4 کیلومتر است که با ماشین 32 دقیقه تا این مکان، در راه خواهید بود. اگر می خواهید با اتوبوس خط 508 و 183 بروید، در حدود یک ساعت در راه خواهید بود.
  • فاصله تا عبادتگاه آرون: 5.8 کیلومتر است که با ماشین 35 دقیقه تا این مکان، در راه خواهید بود. اگر می خواهید با اتوبوس خط 177 و 504 بروید، در حدود یک ساعت و نیم در راه خواهید بود.
  • فاصله تا فرودگاه دون موآنگ بانکوک: 19.1 کیلومتر است که با تاکسی تا هتل، 25 دقیقه در راه خواهید بود.
  • فاصله تا : 23.7 کیلومتر است که با تاکسی تا هتل، 26 دقیقه در راه خواهید بود. با اتوبوس حدود 35 دقیقه در راه خواهید بود.
  • موقعیت هتل ایندرا ریجنت بانکوک

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

تایلند، 10400 کرانگ تپ ماها ناخون، خت راچاتوی، خوانگ تانون فایا تای، جاده راچاپراروپ 126/120

120/126 Ratchaprarop Rd, Khwaeng Thanon Phaya Thai, Khet Ratchathewi, Krung Thep Maha Nakhon 10400, Thailand

منبع: www.booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 14 اسفند 1400 بروزرسانی: 14 اسفند 1400 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1925

به "تور ارزان تایلند: معرفی هتل 4 ستاره ایندرا ریجنت در بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان تایلند: معرفی هتل 4 ستاره ایندرا ریجنت در بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید