میازاکی از تفاوت درجه سختی الدن رینگ می گوید

به گزارش بازیکده، سختی طاقت فرسا یکی از ویژگی های تعیین کننده بازی های استودیوی فرام سافتور از زمانی که دیمونز سولز را در سال 2009 عرضه کردند، بوده و این چیزی است که در سال های پس از آن در هر یک از بازی های استودیو دیده می شود. به زودی این استودیو با بازی الدن رینگ باز خواهد گشت تا بار دیگر بازیکنان را عذاب دهد.

میازاکی از تفاوت درجه سختی الدن رینگ می گوید

در مصاحبه ای که به تازگی در بلاگ رسمی پلی استیشن منتشر شده، هیدتاکا میازاکی، رییس استودیوی فرام سافتور و کارگردان الدن رینگ، درجه سختی بازی را چیزی مهم شمرد و بیان نمود که سخت بودن بازی های این استودیو برای تشویق بازیکنان جهت غلبه بر مسائل چالش برانگیز زندگی هستند. او گفت:

میازاکی در ادامه بیان نمود که با اضافه شدن المان های مختلف در گیم پلی بازی که طراحی جهان باز آن را امکان پذیر می کند، الدن رینگ به طور اتوماتیک از چالش های نسبتا کمتری برخوردار خواهد بود. هرچند او اضافه کرد که این به معنای آسان بودن بازی نیست اما با این حال انتظار می رود افراد بیشتری نسبت به بازی های قبلی استودیو بتوانند آن را به انتها برسانند.

در ادامه میازاکی درباره میزان رنگ در بازی بیان نمود که تیم سازنده قصد داشته ظاهری نقاشی مانند را به جهان بازی بدهد تا حس فانتزی بالایی را ایجاد کند. او همچنین درباره باس های بازی که مفهوم قهرمان گرایی را با الهام از تاریخ الدن رینگ که جورج آر.آر مارتین آن را خلق کرده، تغییر می دهند، صحبت هایی کرد. علاوه بر این، میازاکی تأیید کرد که انتها های متعدد و حالت پلاس تازه در بازی وجود خواهند داشت.

بازی الدن رینگ در تاریخ 25 فوریه 2022 (6 اسفند 1400) برای کنسول های نسل هشتم و نهمی ایکس باکس، پلی استیشن و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد. همچنین به تازگی تایید شده که تکمیل داستان اصلی آن حدود 30 ساعت زمان می برد.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 29 اسفند 1400 بروزرسانی: 29 اسفند 1400 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1942

به "میازاکی از تفاوت درجه سختی الدن رینگ می گوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میازاکی از تفاوت درجه سختی الدن رینگ می گوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید