شروع بازسازی مرحله دوم واحدهای مسکونی بخش زلزله زده شنبه

به گزارش بازیکده، خبرنگاران: معاون امور بازسازی ومسکن بنیادمسکن انقلاب اسلامی کشورگفت: در بازسازی مرحله نخست واحدهای مسکونی خسارت دیده از زلزله یک هزارو228 واحد بازسازی شد و اکنون عملیات بازسازی372 واحد دیگر شروع شد.

شروع بازسازی مرحله دوم واحدهای مسکونی بخش زلزله زده شنبه

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران از بوشهر، عزیز الله مهدیان صبح امروز دربررسی شرایط بازسازی مناطق زلزله زده شنبه در شهرستان دشتی اظهار کرد: عملیات اجرایی ساخت 100 واحدمسکونی جدید درمرحله دوم بازسازی بخش زلزله زده شنبه وطسوج دشتی استان بوشهر شروع شد.

وی با بیان اینکه فرایند احداث واحدهای مسکونی دربخش زلزله زده شنبه و طسوج مناسب و مطلوب است گفت: در مرحله نخست بازسازی واحدهای مسکونی در این منطقه یک هزار228 واحدمسکونی ساخته شد که همه این واحدها تکمیل و انتها کارصادرشده است.

معاون امور بازسازی ومسکن بنیادمسکن انقلاب اسلامی کشور با اشاره به اینکه عملیات بازسازی 100 واحد مسکونی امروز شروع شد توضیح داد: درمرحله دوم 372 واحد مسکونی دراین بخش بازسازی می گردد که امروز کار ساخت 100 واحد آن شروع شده است.

مهدیان اعلام کرد: مقدمات کار 272 واحدد یگر نیز فراهم شده و درمرحله انعقاد قرارداد با بانک عامل برای دریافت وام بازسازی است که ساخت این واحدها نیز بزودی شروع می گردد.

وی با بیان اینکه شش طرح هادی در مناطق زلزله زده شنبه در دست اجراست بیان نمود: تا به امروز طرح هادی روستای سناء تکمیل وبه بهره برداری رسیده و طرح هادی سه روستای کردلان، چاهگاه و امام آباد درفروردین ماه سال آینده تکمیل وآماده بهره براری می گردد.

معاون امور بازسازی ومسکن بنیادمسکن انقلاب اسلامی کشور با اشاره به اینکه طرح های هادی با اعتبار 60 میلیارد ریال اجرا شده است توضیح داد: علاوه بر اجرای این طرح ها فرایند اجرای پروژه های عمرانی شامل احداث مساجد، حسینیه، اماکن عمومی مطلوب و پیشرفت مناسبی دارد.

ق

منبع: تسنیم
انتشار: 11 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 811

به "شروع بازسازی مرحله دوم واحدهای مسکونی بخش زلزله زده شنبه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع بازسازی مرحله دوم واحدهای مسکونی بخش زلزله زده شنبه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید