شروع محدودیت های تردد در شرق تهران ، تا ساعت 24 آدینه ادامه دارد، درخواست پلیس راه شرق تهران: اجتناب از سفر در این روزهای سیاه کرونایی

به گزارش بازیکده، فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران از اعمال محدودیت تردد از ساعت 12 ظهر امروز تا ساعت 24 آدینه 16 آبان ماه در محورهای شمالی و جنوبی شرق استان تهران اطلاع داد.

شروع محدودیت های تردد در شرق تهران ، تا ساعت 24 آدینه ادامه دارد، درخواست پلیس راه شرق تهران: اجتناب از سفر در این روزهای سیاه کرونایی

از سفر با ارزانترین تورهای پاتایا لذت ببرید و سواحل شگفت انگیز تایلند و مراکز خرید بسیار ارزان پاتایا را از دست ندهید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سرهنگ ایرج کهریزی، فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران گفت : از ساعت 12 ظهر امروز از ورود خودروهای غیربومی با پلاک غیر از استان تهران و همچنین از خروج خودروهای بومی با پلاک استان تهران ممانعت به عمل می آید و در صورت اصرار به ادامه حرکت خودرو متوقف می گردد.

وی بیان داشت: این اعمال محدودیت ها از ساعت 12 امروز آغاز شده است و تا ساعت 24 آدینه 16 آبان ماه ادامه می یابد و خودروهایی که به صورت غیرضروری تردد می کنند 510 هزار تومان جریمه خواهند شد.

کهریزی در ادامه اضافه کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و مصوبه ابلاغی از سوی ستاد ملی کرونا اعمال محدودیت های تردد در ورودی و خروجی شهرها کنترل خواهد شد.

وی با اشاره به اجرای این طرح در 4 نقطه از محورهای شرق استان تهران توضیح داد: این محدودیت ها در شهرستان فیروزکوه میدان امام رضا(ع)، در محور هراز بعد از پمپ بنزین مشاء و محورهای جنوبی استان تهران در خروجی شهر شریف آباد و سه راهی چرمشهر شهر ورامین اجرا می گردد.

وی گفت: اعمال محدودیت ها برای خودروهای حامل مواد غذایی فاسدشدنی و یا سوخت نمی باشد و این خودروها با اخذ مجوز می توانند در مسیرها تردد کنند.

فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران گفت: هموطنان در این روزهای سیاه کرونایی از هر گونه سفر اجتناب کنند و برابر اعلام محدودیت های تردد با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 آذر 1399 بروزرسانی: 13 آذر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1228

به "شروع محدودیت های تردد در شرق تهران ، تا ساعت 24 آدینه ادامه دارد، درخواست پلیس راه شرق تهران: اجتناب از سفر در این روزهای سیاه کرونایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع محدودیت های تردد در شرق تهران ، تا ساعت 24 آدینه ادامه دارد، درخواست پلیس راه شرق تهران: اجتناب از سفر در این روزهای سیاه کرونایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید