شروع جابجایی لیگ یک از 19 اسفند، تاوان سخت فسخ یک طرفه قراردادها

به گزارش بازیکده، خبرنگاران/گیلان مسئول کمیته جابجایی سازمان لیگ فدراسیون فوتبال کشور، گفت: فصل جابجایی بازیکنان در لیگ برتر از 2 اسفند و لیگ آزادگان از 19 اسفند نیز شروع می گردد.

شروع جابجایی لیگ یک از 19 اسفند، تاوان سخت فسخ یک طرفه قراردادها

فریبرز محمودزاده، در جریان سفر خود به بندر مرزی آستارا و بازدید از زیرساخت های ورزشگاه وحدت این شهرستان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با نزدیک شدن به خاتمه نیم فصل لیگ برتر فوتبال، پس از اتمام بازی معوقه تیم های پرسپولیس و گل گهر سیرجان در روز آدینه 1 اسفند ماه، زمان جابجایی از فردای آن روز شروع می گردد.

وی ادامه داد: این فرصت از دوم اسفندماه ماه شروع و تا خاتمه وقت اداری 28 اسفندماه تداوم می یابد.

وی با اشاره به اینکه در این بازه زمانی هر تیم لیگ برتر می تواند شش بازیکن را به لیست خود اضافه کند، توضیح داد: این مهم زمانی محقق می گردد که تیم ها جای خالی را در لیست خود داشته باشند.

محمودزاده با بیان اینکه دو تیم استقلال و پرسپولیس از جابجایی محروم هستند، گفت: به محض اینکه فرآیند جابجایی بازیکنان به اتمام برسد، تیم ها می توانند از هفته 16 تا 18 از بازیکنان جدید در جمع خود استفاده نمایند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به آخرین شرایط لیگ آزادگان هم اشاره نمود و گفت: پس از خاتمه دور رفت در روز 19 اسفندماه امسال، تیم های لیگ آزادگان می توانند تا 16 فروردین 1400 جابجایی خود را انجام دهند.

وی با بیان اینکه حل مسایل بین المللی تیم ها از الزامات است تا با بسته بودن پنجره جابجایی روبرو نشوند، توضیح داد: در بخش داخلی باید کمیته های معین شرایط، مجوزهای لازم را صادر نمایند.

مسئول کمیته جابجایی سازمان لیگ در ادامه به فسخ یک طرفه قرارداد بازیکنان به عنوان یک مشکل جدی نام برد و شرح داد: به هیچ عنوان بازیکنان به شکل یک طرفه اقدام به این کار ننمایند، زیرا تاوان و تبعات دارد و در این زمینه محرومیت تعدادی از بازیکنان را در فصل گذشته شاهد بودیم.

وی با تأکید بر اینکه باید باشگاه ها مطالبات خود را انجام دهند تا از ورود پرونده ها در کمیته معین شرایط جلوگیری کنیم، افزود: پرونده های زیادی را در مورد فسخ های یک طرفه داریم که دقت نظر بازیکنان، باشگاه ها و انشای قراردادها اگر صحیح باشد، کمتر دچار مشکل می شویم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 اسفند 1399 بروزرسانی: 28 اسفند 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1434

به "شروع جابجایی لیگ یک از 19 اسفند، تاوان سخت فسخ یک طرفه قراردادها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع جابجایی لیگ یک از 19 اسفند، تاوان سخت فسخ یک طرفه قراردادها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید