ادامه رایزنی های فشرده هیات ایرانی در وین

به گزارش بازیکده، رایزنی های هیات ایرانی در سطح معاونان و مدیران سیاسی به صورت فشرده و مستمر در وین ادامه دارد.

ادامه رایزنی های فشرده هیات ایرانی در وین

به گزارش ایرنا، از روز گذشته چندین نشست دوجانبه و چندجانبه در سطح معاونان و مدیران سیاسی و کارشناسی با هیات های مختلف برگزار گردیده و جلسات به صورت فشرده و مستمر ادامه خواهد داشت.

سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزارت امور خارجه و رییس هیات مذاکره کننده کشورمان که از دیروز (یکشنبه) به منظور از سرگیری مذاکرات برجام وارد وین پایتخت اتریش شده است، در گفت و گویی درباره مذاکرات خود گفت: نیازمند بحث و رایزنی های زیاد سیاسی، فنی و قانونی هستیم و تا هر زمان که لازم باشد به این تبادل نظر ها ادامه خواهیم داد.

وی با بیان اینکه سایر طرف های برجام باید به جمهوری اسلامی ایران اطمینان دهند که آنچه در گذشته رخ داد (خروج آمریکا از توافق) در آینده تکرار نخواهد شد، یادآور شد: برای رسیدن به این منظور، ما نیازمند بحث و رایزنی های زیاد سیاسی، فنی و قانونی هستیم و تا هر زمان که لازم باشد به این تبادل نظر ها ادامه خواهیم داد.

به گفته رییس هیات مذاکره کننده کشورمان، هنوز موارد فنی زیادی برای رسیدن به توافق نهایی وجود دارد که باید حل گردد.

ششمین دور مذاکرات ایران و گروه 1+4 درباره لغو تحریم های آمریکا و بازگشت احتمالی این کشور به برجام دیروز با برگزاری نشست کمیسیون مشترک برجام در وین شروع شد.

مذاکرات نمایندگان ایران و 1+4 برای احیای برجام از سیزدهم فروردین ماه جاری شروع شده است. دور نخست این نشست به صورت آنلاین برگزار گردید و نشست های بعد با حضور نمایندگان کشور ها در وین برگزار گردید. آمریکا در این نشست به صورت غیرمستقیم حضور دارد.

منبع: فرارو
انتشار: 9 تیر 1400 بروزرسانی: 9 تیر 1400 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1615

به "ادامه رایزنی های فشرده هیات ایرانی در وین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه رایزنی های فشرده هیات ایرانی در وین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید