اردوغان وارد اسلام آباد شد، ترکیه به دنبال افزایش مناسبات تجاری با پاکستان

به گزارش بازیکده، رییس جمهور ترکیه در سفری دو روزه وارد اسلام آباد شد و مورد استقبال رسمی عمران خان نخست وزیر پاکستان نهاده شد.

اردوغان وارد اسلام آباد شد، ترکیه به دنبال افزایش مناسبات تجاری با پاکستان

جهت دریافت مشاوره خدمات اصول طراحی کاتالوگ صنعتی از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگار دفاتر منطقه ای خبرنگاران، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در سفری 2 روزه وارد اسلام آباد شد.

اردوغان در بدو ورود به فرودگاه نورخان اسلام آباد مورد استقبال رسمی عمران خان نهاده شد و قرار است در مجلس پاکستان نشان گارد افتخاری به وی اعطاء گردد.

بر اساس اعلام رسانه های پاکستان، اردوغان و عمران خان یک نشست خبری مشترک خواهند داشت و پس از آن نیز ششمین جلسه شورای همکاری استراتژیک سطح عالی پاکستان و ترکیه به منظور افزایش سطح همکاری ها را برگزار خواهند کرد.

همچنین قرار است تعدادی تفاهم نامه های مهم نیز در طول این سفر به امضای طرفین برسد. رییس جمهور ترکیه همچنین در مجلس پاکستان سخنرانی خواهد نمود.

گفته می گردد که سفر اردوغان به اسلام آباد نقطه عطف مهم دیگری در تعمیق و گسترش هرچه بیشتر مشارکت راهبردی ترکیه و پاکستان است.

پیش از این مصطفی یورداکول سفیر ترکیه در پاکستان، سفر اردوغان به اسلام آباد را یک واقعه تاریخی و قدمی بزرگ در جهت روابط دو جانبه بین دو کشور برادر خوانده بود.

به گفته وی، کریدور مالی چین و پاکستان رو به اتمام است و ترکیه علاقه دارد بخشی از مناطق ویژه مالی باشد که طبق این پروژه ایجاد می گردد.

ر

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 22 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 670

به "اردوغان وارد اسلام آباد شد، ترکیه به دنبال افزایش مناسبات تجاری با پاکستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردوغان وارد اسلام آباد شد، ترکیه به دنبال افزایش مناسبات تجاری با پاکستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید