اسکوچیچ جایی نمی رود، سهمیه آسیایی؟ ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم

به گزارش بازیکده، علی عیسی زاده در تبادل نظر با خبرنگاران، با اشاره به نتایج خوب تیم فوتبال صنعت نفت در 16 هفته لیگ برتر فوتبال گفت: ما تمرینات پیش از فصل را یک مقدار دیر آغاز کردیم و از نظر اقتصادی هم شرایط متفاوتی نسبت به سایر تیم ها داشتیم ولی با همدلی و وحدتی که در تیم و باشگاه وجود داشت و همچنین حمایت طرفداران، صندلی آبرومندی کسب کردیم.

اسکوچیچ جایی نمی رود، سهمیه آسیایی؟ ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی لحظه آخری همراه شوید و شگفتی های جزیره آتشفشانی بالی را از نزدیک شاهد باشد.

وی ادامه داد: خودمان پیش بینی نمی کردیم در خاتمه هفته شانزدهم، در رده چهارم جدول قرار بگیریم. همانطور که گفتم شرایطمان این فصل خاص بود و حتی یک اردوی درست و حسابی نرفتیم ولی خدا را شکر که شرمسار طرفداران نشدیم.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت درباره احتمال کسب سهمیه آسیا در خاتمه فصل تاکید نمود: ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم. دنبال حل مسائل اقتصادی هستیم و باید این مسائل را برطرف کنیم.

عیسی زاده در پاسخ به سئوالی مبنی بر تقویت تیم صنعت نفت در نیم فصل و جذب نفرات جدید، گفت: فعلاً که مسابقات تعطیل است و بازیکنان استراحت می نمایند. ما کار اجرایی را انجام می دهیم و منتظر بازگشت اسکوچیچ سرمربی تیم هستیم.

باشگاه صنعت نفت برای برون رفت از مسائل اقتصادی چه راهکاری در نظر دارد؟ عیسی زاده در پاسخ به این سئوال توضیح داد: فعلاً که راه حلی نداریم ولی یاری های موقت گرفته ایم تا ان شاءالله مسائل به صورت کامل برطرف گردد.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت در ادامه با اشاره به مطرح شدن نام دراگان اسکوچیچ سرمربی صنعت نفت برای راهنمایی چند باشگاه دیگر، اظهار کرد: یکسری باشگاه ها برای پوشاندن ضعف خود و خارج شدن از زیر فشار طرفدارانشان نام اسکوچیچ را مطرح می کردند در حالی که دلیل ندارد نام مربی ای را پیش بکشند که با باشگاه خودش قرارداد دارد. ما به برخی از باشگاه ها بابت این خبرها نامه زدیم که گفتند این بحث از طرف ما نبوده است. اسکوچیچ با قدرت در صنعت نفت می ماند و مسئله ای ندارد.

عیسی زاده در خاتمه در مورد پیشنهاد تیم های دیگر به عیسی آل کثیر مهاجم صنعت نفت و احتمال جدایی این بازیکن هم گفت: بحث فنی با آقای اسکوچیچ است که بعد از بازگشت باید با وی صحبت کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 590

به "اسکوچیچ جایی نمی رود، سهمیه آسیایی؟ ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکوچیچ جایی نمی رود، سهمیه آسیایی؟ ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید