اعطای کارت های اعتباری تا50 میلیون تومان به اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان

به گزارش بازیکده، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از اعطای کارت های اعتباری تا 50 میلیون تومان به فرهنگیان عضو صندوق ذخیره فرهنگیان در استان اطلاع داد و گفت: مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان با اعتباری بالغ بر ده میلیارد تومان به وسیله صندوق ذخیره فرهنگیان تکمیل می گردد.

اعطای کارت های اعتباری تا50 میلیون تومان به اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان

به گزارش خبرنگاران کرمان؛احمد اسکندری نسب،در ملاقات با مدیر عامل صندوق ذخیره فرهنگیان کشور با اشاره به ایجاد زیرساخت کارت های اعتباری 10، 30 و 50 میلیونی در صندوق ذخیره فرهنگیان از انعقاد تفاهم نامه اعطای کارت های اعتباری تا سقف 50 میلیون تومان به فرهنگیان عضو صندوق ذخیره فرهنگیان در استان کرمان اطلاع داد.

وی اضافه کرد: کارت اعتباری صندوق ذخیره فرهنگیان تا سقف 50 میلیون تومان در اختیار فرهنگیان قرار می گیرد و بر اساس دستورالعمل بانک مرکزی نحوه تسویه این کارت ها به صورت دفعی یا اقساطی است و همکاران فرهنگی می توانند مبالغی را که از این کارت ها استفاده نموده اند، به صورت یکباره یا اقساطی به این صندوق بازگردانند.

اسکندری نسب،با تاکید بر اینکه تکریم معلم و حفظ کرامت فرهنگیان مهمترین راهبرد آموزش و پرورش استان کرمان در چند سال اخیر بوده و است تاکید نمود: باید به گونه ای برنامه ریزی گردد که سود سهام صندوق ذخیره فرهنگیان تغییری در فرایند معیشت آنها ایجاد کند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به راه اندازی، تکمیل و ساخت مراکز آموزشی و رفاهی در بیشتر شهرستان ها و منطقه ها استان اظهار کرد:مراکز رفاهی فرهنگیان در شهرستان های قلعه گنج و رابر و منطقه شهداد آماده بهره برداری است.

احمد اسکندری نسب گفت: بر اساس پیگیری های انجام شده مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان شهرستان بم هم با اعتباری بالغ بر ده میلیارد تومان بزودی با همکاری صندوق ذخیره فرهنگیان کشور تکمیل خواهد شد و تا انتها تابستان سال جاری به بهره برداری می رسد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 30 تیر 1400 بروزرسانی: 30 تیر 1400 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1653

به "اعطای کارت های اعتباری تا50 میلیون تومان به اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعطای کارت های اعتباری تا50 میلیون تومان به اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید