المشاط سالروز استقلال سوریه را به بشار اسد تبریک گفت

به گزارش بازیکده، مهدی المشاط، رئیس شورای عالی سیاسی یمن سالروز استقلال سوریه را به بشار اسد، رئیس جمهوری این کشور تبریک گفت.

المشاط سالروز استقلال سوریه را به بشار اسد تبریک گفت

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، مهدی المشاط، رئیس شورای عالی سیاسی یمن با ارسال پیغامی به بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه، سالروز استقلال این کشور را تبریک گفت.

در پیغام المشاط آمده است:

مایه خرسندی است که زیباترین پیغام های تبریک را به شما و ملت برادر سوریه، به مناسبت سالروز استقلال کشورتان بدهم و برای شما صمیمانه آرزوی سلامتی و برای مردم سوریه آرزوی پیشرفت و شکوفایی کنم.

در این پیغام آمده است : از این فرصت استفاده می کنم تا تأکید کنم، رهبری، دولت و مردم یمن در کنار ملت برادر سوریه در مبارزه اش جهت تحکیم ثبات و امنیت در سرتاسر سوریه و خنثی سازی تمام توطئه ها علیه کشور عزیزتان ایستاده اند و از خدا می خواهم، این مناسبت در آینده با پیروزی ملت سوریه علیه توطئه هایی که علیه آن طراحی می شود، همراه شود.

عبدالعزیز صالح بن حبتور، نخست وزیر دولت نجات ملی یمن نیز در پیغامی به همتای سوریه اش، عماد خمیس این مناسبت را تبریک گفت و بر گسترس روابط دمشق - صنعاء تأکید کرد.

در تاریخ 17 آوریل 1946 برابر 25 فروردین 1325 آخرین سرباز فرانسوی از سوریه خارج شد و یک هفته پس از آن سوریه اعلام استقلال کامل کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1400 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1533

به "المشاط سالروز استقلال سوریه را به بشار اسد تبریک گفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "المشاط سالروز استقلال سوریه را به بشار اسد تبریک گفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید