امکان اخذ نوبت معاینه فنی به وسیله سامانه تهران من فراهم شد

به گزارش بازیکده، مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودرو های تهران از امکان اخذ نوبت معاینه فنی به وسیله سامانهتهران من اطلاع داد.

امکان اخذ نوبت معاینه فنی به وسیله سامانه تهران من فراهم شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودرو های تهران از امکان اخذ نوبت معاینه فنی به وسیله سامانهتهران من اطلاع داد.

حسین مقدم در این باره گفت: با هدف تسهیل در امکان دسترسی به سامانه نوبت دهی اینترنتی، تجمیع خدمات الکترونیکی شهرداری تهران و افزایش قابلیت این سامانه در پوشش کلیه مراکز معاینه فنی شهر تهران این ستاد نسبت به بروزرسانی و امکان اخذ نوبت معاینه فنی به وسیله سامانه تهران من با استفاده از دانش تخصصی سازمان فاوا شهرداری تهران اقدام کنند.

وی اضافه نمود: شهروندان می توانند به سهولت نسبت به مشخص وقت درمرکز مورد نظر و پرداخت هزینه معاینه فنی با موجودی شارژ شده در کیف پول شهروندی اقدام کنند. دسترسی به این سامانه هم به صورت مستقل به وسیله تهران من my.tehran.ir و هم به وسیله سایت ستاد معاینه فنی خودرو های تهران inspection. tehran.ir امکان پذیر است.

مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودرو های تهران در مورد شرایط مراجعات به مراکز معاینه فنی نیز گفت: در حال حاضرروزانه 5500 دستگاه خودرو به مراکز معاینه فنی شهر تهران مراجعه نموده و شرایط مراجعات و توزیع آن در شرایط عادی واقع شده است و تقریبا کلیه مراکز فاقد صف انتظار هستند. به شهروندان توصیه می شود با توجه به آنکه خودرو های فراوری داخل سال 95 از سال آینده مشمول معاینه فنی خواهند شد هر چه سریعتر جهت اخذ معاینه فنی خودروی خود اقدام کنند و مراجعه به مراکز را به انتهای سال جاری و یا ابتدای سال آینده موکول نکنند.

بر اساس گزارش روابط عمومی ستاد معاینه فنی خودرو های تهران، به مناسبت گرامیداشت ایام دهه مبارکه فجر با رویکرد اهمیت انجام معاینه فنی در کاهش آلودگی هوا، حمایت از رانندگان محترم تاکسی و تشویق و ترغیب ایشان به استفاده از خدمات مراکز معاینه فنی شهر تهران با تدبیر معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و مشارکت ستاد معاینه فنی و سازمان تاکسیرانی در تامین هزینه های آن، مراجعه اول معاینه فنی تاکسی ها در این ایام در کلیه مراکز معاینه فنی شهر تهران به استثناء واحد های سیار معاینه فنی به صورت رایگان انجام می شود و رانندگان دارای پروانه تاکسیرانی معتبر می توانند از این خدمات ویژه در این ایام استفاده کنند.

شایان ذکر است طرح رایگان از 29 دی ماه شروع شده که با توجه به استقبال خوب رانندگان تاکسی و افزایش مراجعات تاکسی به مراکز معاینه فنی اجرای این طرح تا 22 بهمن ماه تمدید شده است. البته تاکید می شود در ایام سال نیز معاینه فنی خودرو های تاکسی با تخفیف 50 درصدی انجام می شود. در ضمنً جهت تسهیل در ارایه خدمات به رانندگان محترم و به حداقل رساندن زمان معطلی، این خودرو ها در سه مرکز منتخب الغدیر، شقایق و چمران به صورت ویژه در خارج از نوبت پذیرش می گردند و یک خط مختص این خودرو ها در این ایام پیش بینی شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 اسفند 1399 بروزرسانی: 11 اسفند 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1399

به "امکان اخذ نوبت معاینه فنی به وسیله سامانه تهران من فراهم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان اخذ نوبت معاینه فنی به وسیله سامانه تهران من فراهم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید