اگر چینی ها با مخالفتهایی در داخل ایران روبرو شوند،ممکن است از توافق25ساله کنار بکشند

به گزارش بازیکده، مهدی صفری سفیر پیشین ایران در چین در پاسخ به این سوال کهآیا ممکن است چین از توافق25ساله با ایران کنار بکشد به روزنامه اعتماد گفت: چینی ها از تبلیغات و فضاسازی های غربی نگرانی ندارند، چون عادت دارند و انتظارش را هم دارند. اما متاسفانه بعضی صداها از درون کشور بلند می گردد که در جهت فضاسازی غربی است.

اگر چینی ها با مخالفتهایی در داخل ایران روبرو شوند،ممکن است از توافق25ساله کنار بکشند

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

گروهی از هموطنان مان هستند که دانسته یا نادانسته اخبار و اطلاعات نادرستی را منتشر و دست به دست می نمایند که بی اساس، جعلی و نادرست هستند. این باعث شده است که یک احساس مخالفت در میان گروهی از اقشار و کارشناسان ایجاد گردد. پکن با خودش فکر خواهد نمود که اگر افکار عمومی در ایران مخالف چنین همکاری هایی باشند، ضرورتی ندارد که خودش را به زحمت بیندازد. برای آنها نقدها رسانه های غربی طبیعی است، چون می دانند که طرف غربی با قدرتمندتر شدن چین خصومت دارد، اما چین با کشورهای مختلف منطقه از عربستان و عراق گرفته تا قزاقستان و روسیه توافق های مشابهی امضا نموده است، برای ایران هم تصور می نماید که وارد یک بازی برد - برد با ایران شده است، اگر احساس کند که مخالفت جدی در میان ایرانیان وجود دارد، ممکن است که پاپس بکشد.

1717

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 24 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1063

به "اگر چینی ها با مخالفتهایی در داخل ایران روبرو شوند،ممکن است از توافق25ساله کنار بکشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اگر چینی ها با مخالفتهایی در داخل ایران روبرو شوند،ممکن است از توافق25ساله کنار بکشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید