بازگشت سفیر روسیه به مسکو پس از جمله جنجالی بایدن

به گزارش بازیکده، سفیر روسیه در آمریکا پس از اتهامات رئیس جمهوری آمریکا به مسکو بازگشت.

بازگشت سفیر روسیه به مسکو پس از جمله جنجالی بایدن

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، سفیر روسیه در آمریکا امروز(یکشنبه) برای بحث درباره نحوه واکنش روسیه به اظهارات رئیس جمهوری آمریکا درباره همتای روسی خود وارد روسیه شد.

وزارت خارجه روسیه روز چهارشنبه گفت که آناتولی آنتانوف، سفیر خود در آمریکا را فراخوانده است. این واکنش روسیه پس از آن رخ داد که جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا در مصاحبه ای با شبکه ای بی سی ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه را قاتلی خطاب نموده بود که باید بهای مداخله در انتخابات آمریکا را بپردازد.

پوتین در واکنش به این ادعای بایدن گفته بود کسی که گفته، خودش انجام داده است. وی همچنین پیشنهاد گفتگویی آنلاین را به رئیس جمهوری آمریکا داده بود که هنوز بایدن به این پیشنهاد پاسخی نداده است.

سفارت روسیه در آمریکا امروز صبح عکسی از سفیر روسیه در فرودگاه آمریکا منتشر نموده و نوشته بود: آناتولی آنتانوف، سفیر روسیه در راه بازگشت به مسکو برای شرکت در جلسه ای به منظور اصلاح روابط آمریکا و روسیه است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 فروردین 1400 بروزرسانی: 22 فروردین 1400 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1483

به "بازگشت سفیر روسیه به مسکو پس از جمله جنجالی بایدن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت سفیر روسیه به مسکو پس از جمله جنجالی بایدن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید