بامستندات به شکایت استقلال جواب می دهم، هواداران همه چیزرامی دانند

به گزارش بازیکده، به گزارش خبرنگاران، باشگاه استقلال امروز شنبه در نامه ای به سازمان لیگ از سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد به خاطر اظهاراتش شکایت کرد.

بامستندات به شکایت استقلال جواب می دهم، هواداران همه چیزرامی دانند

سایت باشگاه استقلال با اشاره به مواد 23 و 50 آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال که به موضوع مصاحبه ها و اظهار نظرات مدیرعامل فولاد اشاره دارد، از حواشی ایجاد شده در آستانه دیدار احتمالی دو تیم در لیگ برتر نسبت به بروز تنش های بی مورد و ایجاد حساسیت ابراز نگرانی کرد.

سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد در مصاحبه با خبرنگاران، در این خصوص گفت: نظر خاصی ندارم. فقط تنها چیزی که به ذهنم می رسد این است که هواداران استقلال و فولاد مردم ما هستند و حقایق را می دانند.

آذری افزود: این جنگ بین هواداران فولاد و استقلال نیست. هواداران دو تیم همیشه برای هم احترام قائل بوده اند.

مدیرعامل باشگاه فولاد گفت: در این شرایط که تعداد زیادی از مردم ما فرزندانشان را در سانحه هواپیما از دست داده اند، به عنوان یک مدیر وظیفه ام این است دنبال آرامش باشم و شکایت استقلال را با مستندات پاسخ می دهم.

آذری در انتها گفت: از هواداران عزیز فولاد هم تشکر می کنم که از من حمایت کردند. مطمئنم هواداران استقلال هم از همه آگاهتر مسائل فوتبال را دنبال می کنند. اگر دعوتی به واسطه این شکایت به دستم برسد، حتما با مستندات پاسخگو خواهم بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 659

به "بامستندات به شکایت استقلال جواب می دهم، هواداران همه چیزرامی دانند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بامستندات به شکایت استقلال جواب می دهم، هواداران همه چیزرامی دانند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید