بعد از گل اول تراکتورسازی احساسی شدیم، می توانستم هنوز بازی کنم

به گزارش بازیکده، مهدی رجب زاده در مصاحبه با خبرنگاران، با اشاره به شکست سنگین تیم ذوب آهن مقابل تراکتورسازی در لیگ برتر گفت: در نیمه اول خوب بودیم و بازی را در کنترل داشتیم. حتی بعد از گل اول هم می توانستیم باز هم به گل برسیم. اما در نیمه دوم تراکتورسازی تغییراتی در تیمش داد و توانست گل تساوی را بزند. بعد از آن، جو استادیوم روی تیم تاثیر گذاشت و تیم ما احساسی بازی کرد. برای همین گل دوم را هم دریافت کردیم. از آنجا بود که بازی از دستمان در رفت چون بازیکنان می خواستند نتیجه را جبران نمایند و بی محابا حمله می کردند. اشتباهات فردی هم بالا رفت و نتوانستیم تیم را جمع و جور کنیم.

بعد از گل اول تراکتورسازی احساسی شدیم، می توانستم هنوز بازی کنم

وی در پاسخ به این سئوال که مشکل اصلی ذوب آهن در این فصل چیست و اینکه گفته می گردد در تیم همدلی وجود ندارد؟ تاکید نمود: هر تیمی ممکن است وارد بحران گردد. صحبت کردن از این مسائل در رسانه ها درست نیست و بهتر است در خود باشگاه و مجموعه حل گردد. دامن زدن به این مسائل بیشترین لطمه را به تیم می زند و اثرات منفی بر جای می گذارد. پس بهتر است هرچه هست در خود مجموعه حل گردد.

مربی تیم فوتبال ذوب آهن درباره مشکل گلزنی این تیم یادآور شد: تمام تیم ها در همه جای جهان این مسائل را دارند که قابل رفع است. مثلا منچستر یونایتد یا تیم های بزرگتر هم در مقاطعی با بازیکنان بزرگ دچار مشکل شده اند. این مشکل در هر جایی رخ می دهد. مهم این است که تیم الان زود جمع و جور و معایب رفع گردد. اگر ضعفی هم هست در تمرینات باید رفع کنیم. گاهی با یک باخت همه چیز خراب و با یک برد همه چیز درست می گردد. باید تیم را جمع و جور کنیم و شروعی خوب داشته باشیم.

رجب زاده در خصوص اینکه آیا او همه اعتقاد دارد کادر فنی ذوب آهن احتیاج به زمان بیشتری دارد تا بازیکنان با برنامه های امید نمازی هماهنگ شوند؟ تاکید نمود: کادر فنی دارد کارش را انجام می دهد. من سالها در تیم ذوب آهن بوده ام و خیلی چیزها را دیده ام. این مسائل مربوط به تصمیم گیری های کلان است و صحبت کردن من می تواند تبعات داشته باشد. باشگاه و کارخانه ذوب آهن دنبال تفکری است که تیم را به شرایط خوب برگرداند. آنها هرچه که به ذهنشان برسد و هر کاری که از دستشان بر بیاید، انجام می دهند. بارها دیده ایم سعید آذری از مربی تیم حمایت نموده و تیم درست شده است. بعضی اوقات هم تا یک جایی از مربی حمایت شده و نفر جدیدی آمده است و سپس کار درست شده است. این چیزی نیست که من بگویم خوب است یا بد. ضمن اینکه خودم عضوی از کادر فنی هستم و صحبت کردن درباره چنین موضوعی درست نیست. فقط امیدوارم تیم ذوب آهن به روزهای خوبش برگردد.

بازیکن پیشین ذوب آهن که این فصل به کادر فنی این تیم اضافه شده است در پاسخ به این سئوال که آیا از خداحافظی از جهانی بازیگری پشیمان نیست؟ به خبرنگاران گفت: بعضی اوقات خیلی به این موضوع فکر می کنم که ای کاش می توانستم بازی کنم. وقتی فوتبال ایران را از بیرون می بینم به این نتیجه می رسم که می توانستم هنوز بازی کنم. بعضی مسابقات را نگاه می کنم و می گویم ای کاش مانده بودم و بازی می کردم. به هر حال این تصمیمی است که گرفتم. هر فوتبالیستی دوست دارد تا ابد بازی کند. من هم دوست داشتم بمانم و تا ابد بازی کنم اما وقتی همه چیز را کنار هم می گذارم، منطق می گوید باید خداحافظی می کردم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 41

به "بعد از گل اول تراکتورسازی احساسی شدیم، می توانستم هنوز بازی کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بعد از گل اول تراکتورسازی احساسی شدیم، می توانستم هنوز بازی کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید