تاریخچه دیدارهای استقلال و نفت مسجد سلیمان، یک طلسم نفت پابرجاست

به گزارش بازیکده، به گزارش خبرنگاران، تیم های فوتبال استقلال و نفت مسجد سلیمان در چارچوب هفته سیزدهم رقابتهای لیگ برتر در روز آدینه 10 بهمن در استادیوم شهید بهنام محمدی به مصاف هم می فرایند و این بازی در شرایطی برگزار می گردد که آبی پوشان با 22 امتیاز در صدر جدول و نفت مسجد سلیمان با 16 امتیاز در رده ششم واقع شده است.

تاریخچه دیدارهای استقلال و نفت مسجد سلیمان، یک طلسم نفت پابرجاست

این بازی از آن جهت برای هر دو تیم حائز اهمیت است که آبی پوشان در صورت پیروزی صدرنشینی خود را در هفته سیزدهم هم حفظ خواهند کرد و تیم نفت مسجد سلیمان در صورت پیروزی، این شانس را پیدا می نماید که حتی تا رده چهارم جدول هم صعود کند.

شاگردان مجتبی حسینی که در نیمه اول جدول قرار دارند، فراتر از انتظار نتیجه گرفته اند. آنها در این فصل نتایج خوبی در خانه و خارج از خانه به دست آورده اند که شاخص ترین آن پیروزی 3 بر یک مقابل سپاهان در مسجد سلیمان است.

این هفتمین تقابل دو تیم در تاریخ رقابتهای لیگ برتر است و در 6 ملاقات قبلی استقلال 5 بار به پیروزی رسیده و یک بار هم ملاقات آنها با نتیجه مساوی به خاتمه رسیده است. آبیها که تا به امروز سابقه شکست برابر نفت مسجد سلیمان را نداشته اند، در این ملاقات برای حفظ صدرنشینی خود ناچار به پیروزی در این بازی سخت هستند.

در ملاقاتهای گذشته دو تیم استقلال 9 بار به گل رسیده و 3 بار هم دروازه اش باز شده است. تنها مساوی دو تیم در مسجد سلیمان رخ داده که با نتیجه یک - یک بوده است.

مهدی قایدی مهاجم جوان استقلال که این روزها هم بیشترین امید آبیها برای گلزنی به هر تیمی در ساق های او جستجو می گردد، با زدن 3 گل به نفت مسجد سلیمان بهترین گلزن ملاقاتهای متقابل است.

به جز قایدی که با 3 گل بهترین گلزن استقلال به نفت مسجد سلیمان است، اللهیار صیادمنش، محمد قاضی، سجاد شهباززاده، علی کریمی، ارسلان مطهری و رضا عنایتی دیگر گلزنان استقلال به نفت مسجد سلیمان هستند که هر کدام یکبار دروازه این تیم را باز نموده اند.

نفت مسجد سلیمان هم کلاً 3 بار مقابل استقلال پیروز به گلزنی شده که این گل ها توسط حکیم نصاری، آرمان قاسمی و حامد نورمحمدی به ثمر رسیده است.

در تاریخ ملاقاتهای دو تیم هیچ بازیکن خارجی پیروز به گلزنی نشده و تنها یک گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیده که آن هم سهم تیم نفت مسجد سلیمان است.

همه ملاقاتهای گذشته استقلال و نفت مسجد سلیمان؛

بازی میزبان میهمان تاریخ گلزنان
اول استقلال (یک) نفت (صفر) 93/12/15 رضا عنایتی
دوم نفت (صفر) استقلال (2) 93/6/13 محمد قاضی - سجاد شهباززاده
سوم استقلال (یک) نفت (صفر) 97/12/17 علی کریمی
چهارم نفت (یک) استقلال (2) 97/7/14 اللهیار صیادمنش - مهدی قایدی - حکیم نصاری (پنالتی)
پنجم استقلال (یک) نفت (یک) 98/6/24 مهدی قایدی - حامد نورمحمدی
ششم نفت (یک) استقلال (2) 98/11/12 مهدی قایدی - ارسلان مطهری - آرمان قاسمی
منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 اسفند 1399 بروزرسانی: 26 اسفند 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1431

به "تاریخچه دیدارهای استقلال و نفت مسجد سلیمان، یک طلسم نفت پابرجاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخچه دیدارهای استقلال و نفت مسجد سلیمان، یک طلسم نفت پابرجاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید