(تصاویر) آتش سوزی مرگبار کارخانه ای در بنگلادش

به گزارش بازیکده، دستکم 52 کارگر در تازه ترین آتش سوزی مرگبار در این کشور جنوب آسیا در یک کارخانه مواد غذایی و نوشابه نزدیک داکا مرکز این کشور، جان خود را از دست دادند.

(تصاویر) آتش سوزی مرگبار کارخانه ای در بنگلادش

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ بهابادی بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران، نزدیک به هفت هزار کارگر در کارخانه پنج طبقه مواد غذایی و نوشابه هاشم در فاصله 24 کیلومتری (15 مایلی) داکا فعالیت می نموده اند که بیشتر خردسال و کودک بودند.

رسانه های محلی افزودند: دستکم 50 جسد از ویرانه های کارخانه بیرون آورده شده و بعضی از کارگران محاصره شده در میان آتش، وادار به پریدن از طبقات بالایی شده اند. نزدیک به 30 کارگر زخمی دیگر هم به بیمارستان محلی انتقال یافته اند.

بیشتر قربانیان این حادثه کودک هستند و آتش نشانان پس از گذشت 18 ساعت از شروع آتش سوزی، هنوز پیروز به مهار و خاموش کردن کامل آن نشده اند و عملیات برای یافتن بقیه ناپدیدشدگان و قربانیان ادامه دارد.

دروازه اصلی خروجی این کارخانه فراوری کننده آب میوه، نوشابه های غیرالکلی و دیگر مواد غذایی، در هنگام وقوع حادثه از درون قفل شده بوده است. هنوز دلیل شروع زبانه کشیدن شعله های آتش، تعداد افراد درون کارخانه در هنگام وقوع حادثه و ناپدیدشدگان تعیین نشده است.

منبع: فرارو
انتشار: 31 تیر 1400 بروزرسانی: 31 تیر 1400 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1655

به "(تصاویر) آتش سوزی مرگبار کارخانه ای در بنگلادش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(تصاویر) آتش سوزی مرگبار کارخانه ای در بنگلادش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید