تصویب لایحه تمدید قانون مالیات بر ارزش افزوده در کمیسیون مالی

به گزارش بازیکده، تهران (پانا) - سخنگوی کمیسیون مالی مجلسی از تصویب لایحه تمدید قانون مالیات بر ارزش افزوده در کمیسیون مالی مجلس خبرداد و گفت در نشست امروز مقرر شد تا سرانجام سال 1400 و معین تکلیف ایرادات شورای نگهبان بر اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده، قانون قبلی اجرا گردد.

تصویب لایحه تمدید قانون مالیات بر ارزش افزوده در کمیسیون مالی

به گزارش روابط عمومی مجلس، مهدی طغیانی با تشریح نشست روز دوشنبه کمیسیون مالی مجلس گفت: در نشست امروز کمیسیون اولویت های کاری پیشنهادی مرکز پژوهش های مجلس با حضور رییس این مرکز آنالیز شد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: موضوعاتی مانند اصلاح قوانین بانکی، اصلاح قوانین مناطق آزاد، طرح حکمرانی ریال، نظارت بر اجرای صحیح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، نظارت بر قوانین مناطق آزاد، قانون نظام جامع تامین بازار از اولویتهای پیشنهادی مرکز پژوهشهای مجلس بود که در حال حاضر کمیسیون مالی به بخشی از آنها ورود نموده است.

سخن با اشاره به اینکه در حال حاضر با مجموعه ای از قوانین پراکنده روبرو هستیم، اضافه کرد: مرکز پژوهش های مجلس در مورد اولویت های مالی کشور پیشنهاداتی را به کمیسیون مالی ارائه نموده و باید این موضوع را نیز مدنظر قرار دهیم که بخشی از مباحث مالی کشور در سایر کمیسیون ها مطرح می گردد.

طغیانی با بیان اینکه لایحه تمدید قانون مالیات بر ارزش اضافه کرده در کمیسیون مالی مجلس تصویب شد، توضیح داد: در نشست امروز مقرر شد تا سرانجام سال 1400 و مشخص تکلیف ایرادات شورای نگهبان بر اصلاح قانون مالیات بر ارزش اضافه کرده، قانون قبلی اجرا گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 7 آذر 1399 بروزرسانی: 7 آذر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1214

به "تصویب لایحه تمدید قانون مالیات بر ارزش افزوده در کمیسیون مالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویب لایحه تمدید قانون مالیات بر ارزش افزوده در کمیسیون مالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید