تظاهرات گسترده پاکستانی ها مقابل سفارت فرانسه در اسلام آباد

به گزارش بازیکده، هزاران پاکستانی در محکومیت هتاکی فرانسوی ها به مقدسات اسلامی، مقابل سفارت فرانسه در اسلام آباد تظاهرات کردند.

تظاهرات گسترده پاکستانی ها مقابل سفارت فرانسه در اسلام آباد

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از شبکه خبری قدس، هزاران نفر از مردم پاکستان عصر روز آدینه در اعتراض به سیاست های ضد اسلامی دولت فرانسه، مقابل سفارت این کشور در اسلام آباد دست به تظاهرات زدند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

معترضان پاکستانی با خود دست نوشته های حمل می کردند که روی آن شعارهایی علیه امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه و دولت وی درج شده بود.

وزارت خارجه پاکستان هفته گذشته با احضار سفیر فرانسه، مراتب اعتراض خود به حمایت های رئیس جمهور این کشور از نشریه های موهن فرانسوی در اهانت به پیامبر اکرم (ص) را ابلاغ کرد.

نخست وزیر پاکستان و وزیر خارجه این کشور مواضع ضد اسلامی رییس جمهور فرانسه و حمایت وی از هتاکی ها به ساحت مقدس پیامبر اسلام را به شدت محکوم کردند.

امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه اخیراً با اتخاذ مواضع اسلام ستیزانه بر حمایت خود از نشریه هایی را که کاریکاتورهای موهن علیه مقدسات اسلامی و پیامبر گرامی اسلام(ص) منتشر نموده اند، گفت که مانع این کار آنها نخواهد شد.

این اظهارات رئیس جمهور فرانسه با اعتراضاتی گسترده مسلمانان دنیا روبه رو شده است و بسیاری از کشورهای سلامی خواهان تحریم کالاهای فرانسوی شده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 آبان 1399 بروزرسانی: 18 آبان 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1175

به "تظاهرات گسترده پاکستانی ها مقابل سفارت فرانسه در اسلام آباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تظاهرات گسترده پاکستانی ها مقابل سفارت فرانسه در اسلام آباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید