توضیحات منزوی در خصوص استعفای مجیدی و نیامدن پاتوسی

به گزارش بازیکده، عضو هیات مدیره استقلال گفت: استقلال از بحران بزرگی مانند از دست دادن استراماچونی در آمده و این شایعات هست اما مجیدی در استقلال به کارش ادامه می دهد.

توضیحات منزوی در خصوص استعفای مجیدی و نیامدن پاتوسی

به گزارش خبرنگاران کامران منزوی در گفت و گو با برنامه ورزش و مردم درباره شایعه جدایی فرهاد مجیدی از استقلال و استعفای وی گفت: خودتان می گویید شایعه. معمولا در حوالی تیم های بزرگ این اتفاقات رخ می دهد، امروز هم تمرین استقلال با حضور مجیدی و بقیه برگزار گردید. باشگاه استقلال بزرگ است و مسائل زیادی هم دارد. از بحران بزرگی مانند از دست دادن استراماچونی در آمده و این شایعات هست اما مجیدی در استقلال به کارش ادامه می دهد.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال درباره اینکه آیا از خواسته های مجیدی برای جابجایی حمایت می کنید، گفت: تیم ما تیم کاملی است. اول فصل انتقاد زیاد شد که تیم بد بسته شده اما به مرور دیدید بچه ها خودشان را نشان دادند. ما حضور گسترده ای در جابجایی نخواهیم داشت. ما 2 بازیکن خوبمان به نام های محسن کریمی و داریوش شجاعیان را به دلیل مصدومیت از دست دادیم و ارسلان مطهری را جذب کردیم.

منزوی توضیح داد:یک بازیکن دیگر که تابعیت یکی ازکشورهای آسیایی دارد و آفریقایی است را جذب می کنیم. البته اجازه دهید جزئیات این انتقال را نگویم. او در حال آمدن به تهران است. در خط دفاع هم یکی از جوان ها را به مسجد سلیمان می دهیم. آنها بابایی را درخواست داشتند که خواهیم داد و به جای او یک مدافع کامرونی را جذب می کنیم، مذاکرات با این بازیکن اجرا شده و این بازیکن هم طی روزهای آتیبه تیم ما اضافه می گردد.

منزوی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه جریان ارسلان مطهری و شکایت ذوب آهن چقدر جدی است، توضیح داد: مطمئنا این موضوع جدی است چون وقتی تیمی بازیکن با اخلاق و خوبی مثل مطهری را از دست می دهد باید هم به از دست دادن آن اعتراض داشته باشد. مدارکی که از سوی او به استقلال ارائه شده به تایید سازمان لیگ رسیده و همین موضوع هویدای قانونی بودن عقد قرارداد است. این قضیه قانونی است و با وجود احترامی که برای ذوب آهن قائل هستم، سازمان لیگ و کمیته معین شرایط به این موضوع صحه می گذارند.

عضو هیات مدیره استقلال درباره اینکه چرا پاتوسی را نگرفتید، توضیح داد: وقتی شنیدیم باشگاه او برطرف احتیاج می نماید مکاتبه رسمی کردیم و پیش نویس قرارداد مبادله شد. حتی در فضای مجازی شنیدم که گفته بودند پاتوسی حاضر بوده 50 هزار دلار کمتر بگیرد که باشگاه پیگیری ننموده ولی ما پیشنهاد بالاتر دادیم و حضور او را مشروط به انجام تست پزشکی در تهران کردیم که بعد وجه را بریزیم. ما حتی گفتیم قرارداد را طولانی مدت کنیم، در ابتدا پیشنهاد 6 ماهه بود که پیش نویس فرستادند، ما بعد از آنالیز پیش نویس را فرستادیم تا تایید نمایند اما متوجه شدیم باشگاهی دیگر به مبلغ بالاتری به باشگاه او را جذب نموده است. این در حالی است که مجیدی شخصا با پاتوسی تا ساعت 3 شب در حال صحبت بود. او تحت باشگاه آفریقای جنوبی بود و ما نمی توانستیم هیچ اجباری کنیم.

وی درباره اینکه برای دومین بار است پاتوسی این کار را می نماید و به نظر می رسد فولاد سریعتر اقدام نموده، توضیح داد: از شما خواهش می کنم نگویید سریعتر، بنده ایمیل را ارسال کردم و منتظر بودیم پاسخ بیاید. مهلتی وجود نداشت که مثلا بگویند این مبلغ را بریزید و اگر نریزید قرارداد فسخ می گردد.

منزوی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه مدیر برنامه پاتوسی گفته قراردادی نداده اید، گفت: من می توانم همین الان پیش نویس قراردادی را که ارسال نموده ایم نشان دهم. رقم ها و شرایط توافق شده بود اما دنیای فوتبال دنیای رابطه است. وقتی رقم بالاتر باشد بازیکن هم همان جا می رود. ما به اندازه کافی زیر فشارها بوده ایم.

رسمی | بازیکن جنجالی استقلال جدا شد

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 656

به "توضیحات منزوی در خصوص استعفای مجیدی و نیامدن پاتوسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیحات منزوی در خصوص استعفای مجیدی و نیامدن پاتوسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید