ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون دکتری دانشگاه لرستان از ششم آبان شروع می گردد

به گزارش بازیکده، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان در اطلاعیه ای گفت که ثبت نام پذیرفته شدگان نهایی آزمون دکتری 99 این دانشگاه از ششم آبان ماه شروع می گردد.

ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون دکتری دانشگاه لرستان از ششم آبان شروع می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه تحصل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان در اطلاعیه ای در مورد ثبت نام پذیرفته شدگان نهایی آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال 99 این دانشگاه اعلام نمود: ثبت نام غیرحضوری این پذیرفته شدگان به وسیله سامانه https://golestan.lu.ac.ir و از 6 تا 8 آبان ماه صورت می گیرد.

طبق این اطلاعیه، داوطلبانی که ثبت نام غیرحضوری انجام می دهند، تا 8 آبان ماه فرصت دارند اصل مدارک ثبت نام را با پست پیشتاز به دبیرخانه ساختمان مرکزی دانشگاه لرستان ارسال نمایند.

انجام ثبت نام الکترونیکی غیرحضوری به منزله پذیرش نهایی دانشجو نبوده و ثبت نام قطعی پذیرفته شدگان پس از ارسال پستی مدارک در زمان مقرر و تایید اطلاعات توسط مدیریت امور آموزشی دانشگاه خواهد بود و عدم ارسال مدارک در موعد مقرر به منزله انصراف از تحصیل تلقی می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 آذر 1399 بروزرسانی: 7 آذر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1215

به "ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون دکتری دانشگاه لرستان از ششم آبان شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون دکتری دانشگاه لرستان از ششم آبان شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید