خبرنگاران انباشت کالاهای اساسی در آذربایجان غربی

به گزارش بازیکده، ارومیه- خبرنگاران- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر انباشت قابل توجه کالاهای اساسی در استان وجود دارد.

خبرنگاران انباشت کالاهای اساسی در آذربایجان غربی

غلامرضا بابایی روز چهارشنبه در بیست وسومین جلسه ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا در آذربایجان غربی افزود: شرایط موجودی انبار کالاهای اساسی در سطح استان مطلوب می باشد تا جایی که گندم موجود در انبارهای استان تا خرداد سال جاری پاسخگو است.

وی افزود: علاوه بر آن، اقلام مورد احتیاج آذربایجان غربی با همراهی مناسب بخش حمل و نقل به استان حمل می گردد و مسئله ای در تامین اقلام وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه کشیک اصناف در آذربایجان غربی به خوبی رعایت می گردد، گفت: برخورد با اصناف متخلف نیز در دستور کار بوده و اقدامات پیشگیرانه در این خصوص اجرا شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی از فراوری روزانه هشت هزار و 550 ماسک در استان اطلاع داد و گفت: از این میزان سه هزار و 250 عدد به دانشگاه علوم پزشکی تحویل داده می گردد.

بابایی افزود: فراوری روزانه محلول های ضدعفونی نیز به حدود 21 هزار لیتر رسیده که در حال توزیع با همراهی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان هستیم.

وی افزود: میزان دستکش فراوریی نیز در استان به یک میلیون و 100 هزار جفت رسیده و بیش از سه میلیون جفت نیز توزیع شده است.

به گزارش خبرنگاران مدیریت بازار از جمله مهمترین اقدامات در مدیریت بحران به شمار می رود و فرایند تامین کالاهای اساسی و بهداشتی، همیشه طی این روزها مورد توجه نماینده عالی دولت در آذربایجان غربی بوده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 861

به "خبرنگاران انباشت کالاهای اساسی در آذربایجان غربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران انباشت کالاهای اساسی در آذربایجان غربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید