خبرنگاران بازگشت گیتی پسند کار صعود به فینال را راحت کرد

به گزارش بازیکده، تهران- خبرنگاران- تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در ملاقات رفت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال ایران، توانست بازی باخته را با برد عوض کند و با شکست 7 بر 4 سن ایچ ساوه راه صعود خود به فینال را هموار کند.

خبرنگاران بازگشت گیتی پسند کار صعود به فینال را راحت کرد

تیم های فوتسال سن ایچ ساوه و گیتی پسند اصفهان امروز و از ساعت 16 در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال به مصاف همدیگر رفتند که تیم گیتی پسند با نتیجه هفت بر چهار سن ایچ ساوه را شکست داد. در ابتدا تیم سن ایچ ساوه 3 بر صفر از حریف خود پیش افتاد اما در ادامه این تیم گیتی پسند بود که با زدن 7 گل به برد در این مرحله دست پیدا کرد.

این ملاقات به علت شیوع ویروس کرونا بدون حضور تماشاگران و در سالن فجر ساوه برگزار گردید.

گل های گیتی پسند را محمدرضا سنگ سفیدی 2 گل، سعید احمد عباسی 3 گل، مرتضی عزتی و حمید احمدی به ثمر رساندند. فرشید نادری 2 گل، علی مروتی و مهدی عامری هم گل های سن ایچ ساوه را وارد دروازه گیتی پسند کردند.

ملاقات برگشت این 2 تیم در شهر اصفهان به میزبانی گیتی پسند در روز 10 اسفند برگزار می گردد تا تیم راه یافته به فینال لیگ برتر فوتسال ایران تعیین گردد و در صورتی که هر کدام از این تیم ها دراین مرحله یک پیروزی کسب کند 3 روز بعد از بازی دوم، ملاقات سوم در شهرهای اصفهان و تبریز انجام خواهد شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 21 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 763

به "خبرنگاران بازگشت گیتی پسند کار صعود به فینال را راحت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بازگشت گیتی پسند کار صعود به فینال را راحت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید