خبرنگاران تمام اراضی ملی مهریز دارای سند مالکیت شد

به گزارش بازیکده، یزد- خبرنگاران- رییس اداره ثبت اسناد و املاک مهریز گفت: برای نخستین بار تمامی اراضی ملی شهرستان دارای سند مالکیت کاداستری (تک برگ) شد.

خبرنگاران تمام اراضی ملی مهریز دارای سند مالکیت شد

مجتبی شبانی عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: این اقدام با همکاری مردم شهرستان به خصوص مناطق بخش مرکزی و در راستای اجرای سیاست های سازمان ثبت اسناد و املاک صورت گرفت .

وی ادامه داد: صیانت از اراضی ملی به عنوان میراث بین نسلی و با عنایت به الزامات قانون جامع حدنگار در مورد صدور اسناد مالکیت کاداستری و آثار مترتب بر آن از جمله تثبیت مالکیت طرح اجرا شد.

این مسوول اظهار کرد: حراست از منابع طبیعی و اراضی ملی به خصوص در جلوگیری از تجاوز به املاک اشخاص و دولت جزو اهداف مهمی است که با اجرای طرح حدنگار در شهرستان به خوبی محقق شد .

شبانی گفت: اجرای طرح مانعی عظیم در راه تجاوز به اراضی ملی منطقه و جلوگیری از زمین خواری و در نهایت تثبیت مالکیت دولت است که باید از تمامی فعالان و تلاشگران این بخش قدردانی به عمل آید.

وی بیان نمود: مهریز اولین شهرستان استان و واحدهای ثبتی سراسر کشور است که با همکاری مردم و مسوولان تمامی اراضی ملی آن در بانک کاداستر تثبیت و سند مالکیت آن در چارچوب قانون صادر شد.

مساحت شهرستان مهریز افزون بر مساحت 680 هزار هکتار است و طرح کاداستر همان حدنگاری و نقشه برداری ثبتی است که بر اساس آن سند مالکیت صادر شده است.

مرکز شهرستان 55 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 فروردین 1400 بروزرسانی: 18 فروردین 1400 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1474

به "خبرنگاران تمام اراضی ملی مهریز دارای سند مالکیت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تمام اراضی ملی مهریز دارای سند مالکیت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید