خبرنگاران صعود قابل پیش بینی چلسی به نیمه نهایی جام حذفی انگلیس

به گزارش بازیکده، تهران- خبرنگاران- چلسی با شکست تیم شفیلد یونایتد به نیمه نهایی جام حذفی فوتبال انگلیس صعود کرد.

خبرنگاران صعود قابل پیش بینی چلسی به نیمه نهایی جام حذفی انگلیس

به گزارش خبرنگاران، مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی فوتبال انگلیس موسوم به FA CUP امروز(یکشنبه) با ملاقات 2 تیم چلسی و شفیلد یونایتد از ساعت 17 به وقت تهران در استادیوم استمفورد بریج پیگیری شد که تیم میزبان با 2 گل به رجحان رسید.

شاگردان توماس توخل که در شرایط بسیار ایده آلی به سر می برند پیروز شدند تیم قعرنشین لیگ را با یک گل تقریبا زودهنگام و یک گل لحظه آخری از گردونه مسابقات کنار بزنند. ابتدا در دقیقه 24 ارسال بن چیلول پس از برخورد به اولیور نوروود به گل تبدیل شد تا شفیلد با یک گل به خودی عقب بیفتد. در ادامه و در دقیقه 92 حکیم زیاش پیروز شد تیر خلاص را به پیکره تیم میهمان وارد کند. این بازیکن مراکشی در دقیقه 72 به زمین آمده بود.

حالا پس از منچسترسیتی که اورتون را شکست داده بود و بورن موث که به ساهوتهمپتون باخته بود؛ چلسی نیز به دور نیمه نهایی جام حذفی صعود کرد. آخرین تیم صعود کننده از بین تیم های لسترسیتی-منچستریونایتد خواهد بود. رقابتی که امشب از ساعت 20:30 دقیقه به وقت تهران به میزبانی لستر شروع می گردد. لازم به ذکر است در دور بعدی، چلسی باید با ساوتهمپتون ملاقات داشته باشد.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 فروردین 1400 بروزرسانی: 23 فروردین 1400 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1485

به "خبرنگاران صعود قابل پیش بینی چلسی به نیمه نهایی جام حذفی انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران صعود قابل پیش بینی چلسی به نیمه نهایی جام حذفی انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید