خبرنگاران کرونا در کمین است روز طبیعت در خانه بمانیم

به گزارش بازیکده، زنجان - خبرنگاران - استاندار زنجان تاکید نمود: کرونا در کمین همگان است باید با جدیت در عمل به توصیه های بهداشتی و به خصوص اجتناب از خروج از منزل در روز طبیعت سلامت را به خود، خانواده و اطرافیان هدیه کنیم.

خبرنگاران کرونا در کمین است روز طبیعت در خانه بمانیم

جهت دریافت خدمات طراحی محوطه باغ و ویلا ایرانی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

فتح الله حقیقی روز چهارشنبه با بیان این مطلب به خبرنگاران بااشاره به اینکه قطع زنجیره انتقال مهمترین راه غلبه برکرونا است اضافه نمود: امید همه عوامل درمان این است که خانواده ها امروز در روز طبیعت در خانه بمانند تا باری از دوش این عزیزان که بیش از یک ماه است شبانه روز در خدمت مردم هستند برداشته گردد.

استاندار زنجان با بیان اینکه در ادامه طرح فاصله گذاری اجتماعی همه اماکن تفریحی از جمله پارک ها و بوستان ها چه در داخل شهر و چه در خارج شهر تعطیل است تاکید نمود: حضور در طبیعت و تجمع به معنی اوج گیری طولانی مدت ویروس کرونا است و پلیس به عنوان ضابط قضایی با کسانی که از قانون تخطی نمایند برخورد خواهد نمود.

وی یادآورشد: همچنین خودروی کسانی که در حاشیه پارک ها اتراق نمایند 500 هزار تومان جریمه می گردد.

حقیقی از خانواده های زنجانی خواست با در خانه ماندن علاوه بر یاری به قطع زنجیره انتقال و لذت بردن از دورهمی خانوادگی در طرح غربالگری کرونا ثبت نام نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 13 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 721

به "خبرنگاران کرونا در کمین است روز طبیعت در خانه بمانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کرونا در کمین است روز طبیعت در خانه بمانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید