خبرنگاران 41 نفر در تربت جام بر اثر مصرف الکل دچار مسمومیت شدند

به گزارش بازیکده، مشهد- خبرنگاران- رییس دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت: 41 نفر بر اثر مصرف الکل تقلبی و دست ساز در مناطق زیر پوشش این دانشکده طی دو روز اخیر دچار مسمومیت شدند.

خبرنگاران 41 نفر در تربت جام بر اثر مصرف الکل دچار مسمومیت شدند

دکتر محمد افکار روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران افزود: از این تعداد 6 تن تا به امروز فوت نموده اند و سه نفر بدحال هستند که جهت مداوا به مشهد اعزام شده اند.

وی افزود: در حال حاضر بعضی از مردم به دلیل ناآگاهی با هدف پیشگیری از کرونا مبادرت به مصرف خوراکی الکل می نمایند در حالی که این اقدام هیچ تاثیری در پیشگیری و درمان کرونا ندارد.

این پزشک متخصص طب اورژانس، نابینایی، از کار افتادن کلیه و خطر مرگ را از جمله تبعات و عوارض جدی مصرف الکل برشمرد.

دانشکده علوم پزشکی تربت جام یکی از 6 دانشکده و دانشگاه علوم پزشکی مستقر در استان خراسان رضوی است که با زیر پوشش داشتن 300 هزار نفر جمعیت خدمات رسانی به شهرستان های تایباد، باخرز، صالح آباد و تربت جام را بر عهده دارد.

تا به امروز ابتلای 70 نفر به ویروس کرونا در مناطق تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی تربت جام گزارش شده است که 6 تن از آنان فوت نموده اند.

همچنین تا به امروز 187 مبتلا به عفونت های حاد تنفسی در مراکز درمانی زیر پوشش دانشکده علوم پزشکی تربت جام بستری شده اند که 150 نفر سلامتی خود را بازیافته اند.

بر اساس آخرین آمار رسمی، شمار مبتلایان به ویروس کووید 19 عامل بیماری کرونا در خراسان رضوی 816 نفر و تعداد جانباختگان این استان بر اثر بیماری کرونا که آزمایش آنها به طور قطعی مثبت شده 85 تن اعلام شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 21 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 835

به "خبرنگاران 41 نفر در تربت جام بر اثر مصرف الکل دچار مسمومیت شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 41 نفر در تربت جام بر اثر مصرف الکل دچار مسمومیت شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید