دربی امیدها هم نزدیک است؛ پرسپولیس راه افتاده

به گزارش بازیکده، تیم امید پرسپولیس بعد از شروع ضعیفی که در این فصل رقابت های امید تهران داشت در دو هفته اخیر نتایج خوبی گرفته است.

دربی امیدها هم نزدیک است؛ پرسپولیس راه افتاده

شاگردان حلالی در دو بازی اخیر خود دو برد 3 بر یک دشت کردند تا این تیم از قعر جدول کنده شده و تا رده یازدهم جدول بالا بیاید.

اسماعیل حلالی که تیمش بشدت از مسائل مالی و کمبود امکانات رنج می برد معتقد است تیمش در این هفته ها سر و شکل گرفته و روند مثبتی را در پیش گرفته است اما از این به بعد کار برایش سخت تر خواهد بود.

تیم امید پرسپولیس آخر این هفته باید با تیم قعرنشین پیروان حجازی بازی کند و بعد از آن مقابل نفت ایرانیان قرار خواهد گرفت که وضعیت نسبتاً خوبی در جدول دارد.

بعد از این دو بازی نیز دیدار دربی مقابل استقلال برگزار می شود که در ورزشگاه شهدای اسماعیلی یعنی خانه پایه های پرسپولیس برگزار خواهد شد.

پیش بینی می شود این مسابقه چیزی حدود یک هفته بعد از دربی بزرگسالان برگزار شود و قطعاً نتیجه دربی بزرگسالان در شرایط این مسابقه تأثیرگذار خواهد بود.

البته شرایط تیم امید استقلال با امید پرسپولیس قابل مقایسه نیست. امیدهای استقلال این هفته 6 گل به تیم خوب نفت ایرانیان زدند و به رده دوم جدول رسیدند. آنها به عنوان مدافع عنوان قهرمانی بیشتر بازیکنان اصلی فصل قبل شان را حفظ کرده و یکی دو بازیکن خوب دیگر هم جذب کرده اند.

با این وجود اسماعیل حلالی معتقد است تیمش تا دربی سر و شکل بهتری هم پیدا خواهد کرد هر چند اگر مسائل مالی این تیم حل شود قطعا شرایط تیم امید پرسپولیس در آستانه دربی بهتر هم می شود.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 25 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 316

به "دربی امیدها هم نزدیک است؛ پرسپولیس راه افتاده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دربی امیدها هم نزدیک است؛ پرسپولیس راه افتاده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید