دعوت رسمی از سفیر عمان برای سفر به قشم

به گزارش بازیکده، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به صورت رسمی از سفیر عمان برای سفر به جزیره قشم و امضای تفاهم نامه همکاری دعوت کرد.

دعوت رسمی از سفیر عمان برای سفر به قشم

با تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، حمیدرضا مومنی ظهر امروز با ابراهیم بن احمد بن محمد المعینی، سفیر کشور عمان، در خصوص ظرفیت های مختلف این منطقه آزاد همچون گردشگری، صنایع، تجارت و نفت و انرژی جهت جذب سرمایه گذاری و توسعه همکاری های مالی و فرهنگی تبادل نظر کرد.

گسترش همکاری های دوجانبه و ایجاد پلی برای شروع ارتباطات مالی و فرهنگی میان استان مسندم عمان و شهرستان قشم، پرداختن به معرفی توانمندی های قشم در بخش صنایع نفت، گاز و انرژی بخش دیگری از موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

در خاتمه این نشست مشترک، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به صورت رسمی از سفیر عمان دعوت کرد تا با سفر به جزیره قشم، تفاهم نامه ای مشترک از موضوعات مطرح شده در جلسه امروز را به امضا برساند که با هدف گسترش روابط مالی و فرهنگی دو طرف تنظیم خواهد شد.

سفیر عمان نیز با استقبال از این دعوت، قشم را گنجینه ای از فرصت های مالی، علمی، فنی و فرهنگی خواند و برای تهیه و امضای این تفاهم نامه اعلام آمادگی کرد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 2 آبان 1399 بروزرسانی: 2 آبان 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1141

به "دعوت رسمی از سفیر عمان برای سفر به قشم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوت رسمی از سفیر عمان برای سفر به قشم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید