روز بدشانسی مس و خوش شانسی نفت، به پورموسوی اطلاعات غلط داده اند

به گزارش بازیکده، به گزارش خبرنگاران، محمد ربیعی عصر شنبه پس از تساوی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان اظهار کرد: ابتدا درگذشت مهرداد میناوند را به اهالی فوتبال کشور تسلیت می گویم و امیدوارم خانواده میناوند تسلیت من و باشگاه مس را پذیرا باشند و ما را در غم خود شریک بدانند.

روز بدشانسی مس و خوش شانسی نفت، به پورموسوی اطلاعات غلط داده اند

وی ادامه داد: در رابطه با بازی، ابتدا باید به پورموسوی، پیروانی و تیم صنعت نفت خسته نباشید بگویم. به تیم خودمان هم خسته نباشید می گویم ولی فکر می کنم امروز روز بدشانسی ما و خوش شانسی صنعت نفت بود.

وی ادامه داد: نیمه اول بازی خوبی نبود و دلیلش هم شرایط جوی و باد بود. نیمه اول بازی کنترل شده بود با اینکه یک موقعیت بسیار خوب را در نیمه اول از دست دادیم، اما در نیمه دوم کاملاً بازی یک طرفه ای را داشتیم و امروز روز خوب دروازه بان صنعت نفت بود چون موقعیت های زیادی را از تیم ما گرفت. 10 نفره شدن صنعت نفت بیشتر به آن تیم یاری کرد و باعث شد لایه های دفاعی شان بیشتر شود. به هر حال به تیمم خسته نباشید می گویم چرا که توانستیم شرایطی را به وجود بیاوریم که تیم نفت را در فشار و منگنه نگه داریم.

ربیعی گفت: امروز برخلاف بازی های گذشته از بازیکنان جایگزین مان انتظار بیشتری را داشتیم و می توانستند عملکرد بهتری را داشته باشند. تمام برنامه ریزی هایی که داشتیم، جلو رفت، به غیر از گل زدن. برای از دست رفتن این 2 امتیاز ناراحت هستیم و می توانستیم پیروز شویم.

سرمربی مس رفسنجان بیان نمود: امتیاز کامل این بازی حق ما بود اما به هر حال به تیم حریف تبریک می گویم. به هر حال خوشحالیم که توانستیم شخصیت خوبی برای مس رفسنجان درست کنیم.

ربیعی درباره وقت تلف کردن نفتی ها گفت: ما تا می خواستیم فشار ایجاد کنیم، وقفه ای به وجود می آمد و به نظر من داور باید بیشتر کنترل می کرد. داور بازی که نزدیک 10 تعویض داشته، 5 دقیقه وقت اضافه گرفت. دوست ندارم در این خصوص صحبت کنم چون هر تیمی تاکتیک خودش را دارد و گلایه ای ندارم.

سرمربی مس رفسنجان در پاسخ به این سوال که در نیم فصل به دنبال تقویت تیم تان هستید یا خیر؟ گفت: پنجره جابجایی نیم فصل برای هیچ تیمی اجتناب ناپذیر نیست تا نقاط ضعف و قوت خود را پوشش دهند و ما هم اگر در جایی احتیاج داشته باشیم این کار را انجام می دهیم. ما از این فرصت استفاده می کنیم اما از فرایند تیم رضایت دارم. فعلاً تمام تمرکزمان روی سه بازی آینده مان است و از عملکرد بچه ها راضی هستم. اگر تشخیص دهیم بازیکن جذب خواهیم کرد و باشگاه هم دست ما را باز گذاشته تا برنامه مان را اجرا کنیم.

اطلاعات اشتباه به پورموسی داده اند

ربیعی درباره گلایه صنعت نفت در رابطه با نحوه میزبانی رفسنجان گفت: اینها مواردی است که من نمی توانم پاسخ خوبی بدهم. این ششمین بازی بود که در رفسنجان میزبان هستیم و پاسخ این سوال را تیم هایی که قبلاً اینجا آمدند بهتر می دانند.

وی ادامه داد: برای اسکان در تک هتل با تجهیزات رفسنجان یکسری کارهای اداری احتیاج است و طبق گفته مدیر هتل نامه ای که از صنعت نفت به دست آنها رسیده است مربوط به تاریخ هشتم بهمن یعنی سه روز قبل بوده است. در این نامه هم امروز و فردا را درخواست نموده بودند. آن هتل به هر حال بخش خصوصی است و خود ما هم برای این هتل حدود 15 روز قبل درخواست می دهیم و کارهای بلیط و هتل را انجام می دهیم.

سرمربی مس رفسنجان افزود: تیم ذوب آهن 15 روز دیگر بازی دارد اما از 10 روز قبل برای رزرو این هتل اقدام نموده است. همه می توانند قضاوت نمایند. من پورموسوی را دوست دارم اما به او اطلاعات غلط دادند. ضعف دیر اقدام کردن باعث این مسائل شد. مردم رفسنجان و مس ثابت نموده که در بحث رفتار نیک و آداب بازی جوانمردانه و مهمان نوازی کارشان را تمام و کمال انجام داده اند. میزبانی خوب از خود فوتبال برای ما مهم تر است.

وی با بیان این که بهانه جویی در بیرون زمین به باشگاهی که سال ها قدمت دارد خدشه وارد می نماید، گفت: به هر حال اینجا از لحاظ امکاناتی با کلان شهرها فرق می نماید و شاید در تهران مشکل رزرو هتل نداشته باشید. اگر بخواهیم به مسجد سلیمان برویم شاید دو هتل داشته باشد، یا در سیرجان. اصلاً ایراد به ما وارد نیست و به سیستم اجرایی نفت باز می شود. هرچند وقتی من فهمیدم دو سوئیتی که در اختیار کادر فنی ما بود را برای آنها خالی کردیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اسفند 1399 بروزرسانی: 17 اسفند 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1410

به "روز بدشانسی مس و خوش شانسی نفت، به پورموسوی اطلاعات غلط داده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روز بدشانسی مس و خوش شانسی نفت، به پورموسوی اطلاعات غلط داده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید