زادمهر: پیروزی مقابل تراکتور در اولین حضور یحیی قابل احترام است، پرسپولیس برای آسیا باید جا افتاده تر گردد

به گزارش بازیکده، پیشکسوت پرسپولیس گفت: رجحان مقابل تراکتور که مهره های ملی پوش و سرشناسی دارد, یک برد قابل احترام است، اما پرسپولیس باید برای آسیا جا افتاده تر گردد.

زادمهر: پیروزی مقابل تراکتور در اولین حضور یحیی قابل احترام است، پرسپولیس برای آسیا باید جا افتاده تر گردد

با ما همراه باشید تا با بهترین هزینه ی تور ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین آشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

محمدرضا زادمهر در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران, درباره پیروزی 2 بر صفر پرسپولیس مقابل تراکتور با مربیگری یحیی گل محمدی, گفت: پیروزی 2 بر صفر در اولین مسابقه ای که یحیی (گل محمدی) روی نیمکت پرسپولیس نشست خیلی خوب و قابل قبول است. همچنین حضور زیاد تماشاگران هم در یک روز برفی و زمستانی و وسط هفته خیلی خوب بود. مطمئناً با این پیروزی پرسپولیس آغاز خوبی با یحیی داشته است.

وی ادامه داد: درست است که پرسپولیس مقابل تراکتور با ارائه یک بازی خوب به پیروزی 2 بر صفر رسید، اما فکر می کنم هنوز جا دارد که تیم از این هم بهتر گردد. نکته منفی بازی اخطار های فراوان بود. این اخطار ها اصلاً چیز خوبی نیست و اگر در لیگ قهرمانان آسیا هم رخ دهد, کار برای تیم سخت می گردد. شجاع خلیل زاده باید بیشتر خودش را کنترل کند, چون در آسیا داوران این طور برخورد نمی نمایند و خیلی زود کارت قرمز نشان می دهد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره ترکیب این تیم در بازی برابر تراکتور خاطر نشان کرد: گل محمدی نزدیک ترین فرد به تیم است و قطعاً او بهترین تشخیص را برای انتخاب بازیکنان داده است. پرسپولیس در اولین دیداری که یحیی روی نیمکتش حضور داشت، با ترکیبی خوب به میدان رفت و نتیجه خوبی گرفت.

زادمهر در سرانجام توضیح داد: برد مقابل تراکتور که مهره های ملی پوش و سرشناسی دارد, یک برد قابل احترام بود. پرسپولیس باید برای آسیا جا افتاده تر گردد. باید تمرکز بچه ها بهتر گردد, چون مسلم است که این اعتراضات زیاد بازیکنان به داور در بازی های آسیایی تأثیر منفی خواهد داشت. پرسپولیس از لحاظ مهره تیم بزرگی است و می تواند فرایند خوبش را ادامه دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 604

به "زادمهر: پیروزی مقابل تراکتور در اولین حضور یحیی قابل احترام است، پرسپولیس برای آسیا باید جا افتاده تر گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زادمهر: پیروزی مقابل تراکتور در اولین حضور یحیی قابل احترام است، پرسپولیس برای آسیا باید جا افتاده تر گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید