زمان ارائه ویزا دانشجویان ایرانی در ایتالیا تا ژانویه 2021 تمدید شد

به گزارش بازیکده، تهران (پانا) - سفارت ایران در رم از موافقت ایتالیا برای تمدید زمان ارائه ویزا به دانشجویان تا خاتمه ماه ژانویه سال2021 اطلاع داد.

زمان ارائه ویزا دانشجویان ایرانی در ایتالیا تا ژانویه 2021 تمدید شد

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش روز پنجشنبه بخش رسانه ای سفارت ایران در رم، این سفارتخانه در اطلاعیه ای بیان کرد: در ادامه پیگیری های قبلی این سفارت با هدف حل مشکل دانشجویان برای ادامه تحصیل در سال تحصیلی پیش رو، طی ملاقات مجازی مورخ 8 آبان ماه 1399 سفیر جمهوری اسلامی ایران در رم با مشاور دیپلماتیک وزیر امور دانشگاه ها و علوم جمهوری ایتالیا، طرف ایتالیایی موافقت کرد زمان ارایه ویزا دانشجویان تا انتها ژانویه 2021 تمدید گردد.

این اطلاعیه می افزاید: دستورالعمل های لازم در این ارتباط را به دانشگاه ها و سفارت ایتالیا در تهران منعکس خواهند شد؛ لذا با تمهید صورت پذیرفته امید است مشکل تمامی دانشجویان حل و زمینه ادامه تحصیل این عزیزان فراهم می گردد.

پیش از این رییس اداره گذرنامه و ویزا وزارت امور خارجه در ملاقات با کاردار ایتالیا در تهران به آنالیز راه چاره های رسیدگی به مطالبات دانشجویان ایرانی و سرعت بخشیدن به صدور ویزا تحصیلی پرداختند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 9 آبان 1399 بروزرسانی: 9 آبان 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1155

به "زمان ارائه ویزا دانشجویان ایرانی در ایتالیا تا ژانویه 2021 تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان ارائه ویزا دانشجویان ایرانی در ایتالیا تا ژانویه 2021 تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید