زیدان: مطمئن نیستم که شایسته این قهرمانی بوده باشیم

به گزارش بازیکده، سرمربی فرانسوی رئال مادرید پس از قهرمانی تیمش در سوپرجام اروپا از کاپیتان کهکشانی ها بابت ایفای نقش ناجی آنها در بازی برابر سویا تمجید و در عین حال به بازی خوب حریف اعتراف کرد.

زیدان: مطمئن نیستم که شایسته این قهرمانی بوده باشیم

به گزارش خبرنگاران، در سناریویی مشابه به فینال لیگ قهرمانان سال 2014، سرخیو راموس در آخرین دقیقه از وقت های تلف شده نیمه دوم بازی سوپرجام اروپا نگذاشت که رئال مادرید برابر سویا تن به شکست بدهد و با زدن گل دوم کهکشانی ها کار را به وقت های اضافی کشاند، جایی که کارواخال گل سوم قهرمان لیگ قهرمانان را زد و مسبب قهرمانی اش شد. به این ترتیب رئال مادرید همچون دو سال پیش دوباره در سوپرجام اروپا بر سویا غلبه کرد و سومین قهرمانی خود را در تاریخ جدال قهرمانان لیگ قهرمانان و لیگ اروپا به ثبت رساند. در واقع راموس با زدن گل تساوی رئال مادرید اشتباهش در نیمه دوم بازی، زمانی که خطایش روی ویتولو باعث اعلام یک ضربه پنالتی به سود سویا شد را جبران کرد.

زین الدین زیدان، سرمربی کهکشانی ها در خاتمه بازی به خبرنگاران گفت: باید به سویا بابت عملکرد فوق العاده اش در این بازی تبریک گفت. گاهی اوقات انجام چنین بازی های بزرگی دو روی متفاوت دارد و شما در این بازی شاهد چنین چیزی بودید. در نهایت این ما بودیم که بازی را بردیم، اما سویا هم واقعاً خوب بازی کرد.

زیدان در تمجید از راموس هم گفت: سرخیو راموس کاپیتان تیم ماست، یک بازیکن مهم و او همیشه اینجاست تا به ما برای کسب جام کمک کند. ما به او دستورالعمل خاصی نمی دهیم و خودش است که این کارها را برای تیم ما انجام می دهد. با داشتن بازیکنی مانند سرخیو، ما همیشه در تیم مان کسی را داریم که می تواند سرنوشت ساز ظاهر شود. پیش از این هم چنین اتفاقی را دیده ایم. او به عنوان یک بازیکن، بسیار بزرگ و پخته شده است. در این بازی هم او درست همان جایی بود که می بایست.

رئال در شرایطی قهرمان سوپرجام شد که پنج مهره کلیدی خود از جمله مثلث هجومی کریستیانو رونالدو، گرث بیل و کریم بنزما و نیز تونی کروس و په په را در اختیار نداشت.

زیدان در این خصوص مطرح نمود: ما تیم خوبی داریم. تعدادی از بازیکنان مان را برای این بازی در اختیار نداشتیم. در واقع چهار یا پنج بازیکن. تیم ما تیم خوبی است با بازیکنانی جوان و باتجربه. منافع تیم برای ما همیشه مهمترین چیز بوده و هست. در این بازی لوکا مودریچ هم آماده 90 یا 120 دقیقه بازی کردن نبود و به همین دلیل من باید در خصوص ترکیب اصلی تیمم تصمیم دیگری می گرفتیم.

سرمربی 44 ساله کهکشانی ها در خاتمه اعتراف کرد که شاید سویای تحت هدایت خورخه سامپائولی هم به اندازه تیم او لایق قهرمانی در سوپرجام اروپا بوده است. وی تأکید کرد: من مطمئن نیستم که آیا ما استخقاق پیروزی در این بازی را داشتیم یا نه، چرا که در این مسابقه شاهد ارائه یک بازی فوق العاده از سوی سویا بودیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 11 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 713

به "زیدان: مطمئن نیستم که شایسته این قهرمانی بوده باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیدان: مطمئن نیستم که شایسته این قهرمانی بوده باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید