طرح های بزرگی در حوزه نفت و گاز هرمزگان در مرحله اجرا قرار گرفته است

به گزارش بازیکده، استاندار هرمزگان گفت: طرح های بزرگی در حوزه نفت و گاز در هرمزگان در مرحله اجرا واقع شده است که با دستور رئیس جمهور، از محل اجرای این طرح ها چهار درصد از اعتبارات برای طرح های عمرانی و ایفای مسئولیت های اجتماعی در هرمزگان اختصاص پیدا می نماید.

طرح های بزرگی در حوزه نفت و گاز هرمزگان در مرحله اجرا قرار گرفته است

به گزارش خبرنگاران، فریدون همتی با اشاره به سفر وزیر نفت به استان هرمزگان، بیان نمود: در این سفر از روند توسعه پالایشگاه ستاره خلیج فارس در بندرعباس بازدید شد.

وی ادامه داد: همچنین در نشستی که با حضور وزیر نفت برگزار گردید، طرح های توسعه پالایشگاه ستاره خلیج فارس و دیگر طرح های جدید حوزه نفت و گاز در هرمزگان از جمله در جزایر لاوان، سیری و همچنین در سواحل مکران در شرق هرمزگان مورد آنالیز نهاده شد.

استاندار هرمزگان اضافه نمود: طرح های بزرگ در حوزه نفت و گاز در هرمزگان در مرحله اجرا قرار دارند که با دستور رئیس جمهور، از محل اجرای این طرح ها چهار درصد از اعتبارات برای طرح های عمرانی و ایفای مسئولیت های اجتماعی در هرمزگان اختصاص پیدا می نماید.

وی گفت: این امر در نشست با وزیر نفت مطرح و ایشان نیز همراهی و همکاری لازم را در این خصوص دارند.

وی گفت: هرمزگان در بخش نفت و گاز از ظرفیت های بسیاری برخوردار است و قطب انرژی کشور محسوب می گردد و طرح ها و برنامه های جدید در این حوزه ظرفیت های بزرگتر و استراتژیک تر در این استان ایجاد می نماید.

همتی بیان نمود: اجرای این طرح های بزرگ در ابعاد مختلف به ایجاد و توسعه زیرساخت ها در حوزه های مالی، عمرانی و اجتماعی در استان یاری و تاثیرات بزرگی برای هرمزگان خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 343

به "طرح های بزرگی در حوزه نفت و گاز هرمزگان در مرحله اجرا قرار گرفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح های بزرگی در حوزه نفت و گاز هرمزگان در مرحله اجرا قرار گرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید