علیپور: لب خوانی کردم، داور پشت دروازه گفت پنالتی شد، تا زمانی که طرفداران بخواهند، می مانم

به گزارش بازیکده، علی عیلپور، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت که تا زمانی که طرفداران پرسپولیس بخواهند، در این تیم می مانم.

علیپور: لب خوانی کردم، داور پشت دروازه گفت پنالتی شد، تا زمانی که طرفداران بخواهند، می مانم

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین اشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، علی علیپور پس از رجحان 2 بر یک پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال، گفت: از حضور طرفداران در این ملاقات تشکر می کنم. آنها دوست داشتند پرسپولیس نتیجه بگیرد. باید بیشتر کوشش کنیم، چرا که جام حذفی و آسیا را هم در پیش داریم.

وی در مورد صحنه مشکوک اواخر بازی توضیح داد: روی من خطای پنالتی رخ داد، اما نظر کارشناسان داوری محترم است. به داور کنار خط قسم دادم که پنالتی بوده یا نه که هر چقدر اصرار کردم، چیزی نگفت. در آن لحظه لب خوانی داور کنار خط را دیدم که می گوید پنالتی شده، چرا که جلوی دهانش را نگرفته بود، اما اشکان خورشیدی اعتقادی به پنالتی نداشت.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با بحث تمدید قراردادش با پرسپولیس گفت: من بازیکن و سرباز پرسپولیس هستم و تا آخرین لحظه ای که لایق پرسپولیس باشم، در این تیم می مانم. طرفداران امروز من را تشویق کردند و مهم آنها هستند. تیم برای طرفداران است و تا زمانی که بخواهند، در این تیم می مانم.

علیپور در مورد پیشنهاداتی که دارد، توضیح داد: در حال حاضر در جریان بازی ها هستیم و هر چهار روز یک بار بازی داریم و تمرکزمان را صد در صد برای بازی های مان گذاشته ایم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 566

به "علیپور: لب خوانی کردم، داور پشت دروازه گفت پنالتی شد، تا زمانی که طرفداران بخواهند، می مانم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیپور: لب خوانی کردم، داور پشت دروازه گفت پنالتی شد، تا زمانی که طرفداران بخواهند، می مانم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید