فائزه هاشمی در گفت وگو با خبرنگاران: عملکرد شورای شهر در انتخاب شهردار برای اصلاح طلبان قابل افتخار نیست

به گزارش بازیکده، عضو حزب کارگزاران سازندگی عملکرد شورای شهر در انتخاب شهردار برای اصلاح طلبان قابل افتخار ندانست.

فائزه هاشمی در گفت وگو با خبرنگاران: عملکرد شورای شهر در انتخاب شهردار برای اصلاح طلبان قابل افتخار نیست

فائزه هاشمی عضو حزب کارگزاران سازندگی در گفت وگو با ، با انتقاد از عدم توجه به شایسته سالاری و ملاک قرار دریافت حزب و باند در انتصابات سیاسی گفت: اینکه انتصابات نباید حزبی باشد یک حرف است اما اگر کشور حزبی اداره گردد، طبیعی است که وقتی یک حزب برنده گردد، نیروهای خودش را بر سرکار بیاورد و کادرسازی کند، اتفاقی که در کشورهای توسعه یافته اتفاق می افتد و احزاب با یکدیگر رقابت می نمایند چراکه هدف احزاب کسب قدرت است.

وی ادامه داد: ولی اینکه ملاکمان در انتصابات کنارگذاشتن شایسته سالاری یا توجه صرف به سبقه حزبی افراد باشد، حرکت خطرناکی است که متاسفانه خیلی هم رواج دارد.

هاشمی با بیان اینکه این مسئله در همه جریانات سیاسی اعم از اصولگرا و اصلاح طلب رواج پیدا نموده است، توضیح داد: نباید بگوییم اصلاح طلبان از این قضیه مبرا هستند و متاسفانه آنان هم در این قضیه بد عمل می نمایند.

عضو حزب کارگزاران سازندگی در خصوص عملکرد شورای شهر در خصوص انتخاب شهردار اعلام نمود: من کاری به انتخاب آقای حناچی ندارم، اما درباره عملکردی که شورای شهر از خود در انتخاب آقایان نجفی، افشانی و حناچی نشان داد، باید بگوییم که این عملکرد برای ما اصلاح طلبان قابل افتخار نیست.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 57

به "فائزه هاشمی در گفت وگو با خبرنگاران: عملکرد شورای شهر در انتخاب شهردار برای اصلاح طلبان قابل افتخار نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فائزه هاشمی در گفت وگو با خبرنگاران: عملکرد شورای شهر در انتخاب شهردار برای اصلاح طلبان قابل افتخار نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید