فیورنتینا مهاجم سابق میلان را جذب کرد

به گزارش بازیکده، بنفش پوشان فلورانس در پنجره جابجایی ژانویه به صورت رسمی مهاجم ایتالیایی پیشین تیم فوتبال میلان را به خدمت گرفت.

فیورنتینا مهاجم سابق میلان را جذب کرد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، باشگاه فیورنتینا از خرید پاتریک کوترونه مهاجم تیم فوتبال ولورهمپتون اطلاع داد. طبق اعلام این باشگاه، قرارداد کوترونه دو ساله و به صورت قرضی است.

این مهاجم ایتالیایی در حالی به کشورش برمی شود که تنها تابستان سال جاری از میلان به گرگ های فوتبال انگلیس پیوسته بود. ارزش قرارداد انتقال کوترونه از میلان به ولورهمپتون 18 میلیون یورو به علاوه پاداش بود اما او نتوانست خودش را به برنامه های سرمربی این تیم تحمیل کنیم و در 24 بازی اش تنها سه گل به ثمر رساند.

به این ترتیب او به فیورنتینا برمی شود تا شاید در در کشور خودش دوباره بتواند روی فرم برشود. ولورهمپتون برای دو فصل کوترونه را به فلورانسی ها قرض داده است اما طرف ایتالیایی بعد از این مدت ملزم به خرید قطعی این بازیکن است، البته در همین حال بعضی منابع می گویند که قطعی شدن قرارداد او به تعداد بازی هایی که برای بنفش پوشان انجام می دهد بستگی دارد.

طبق اعلام نشریه گاتزتا دلواسپورت، فیورنتینا برای دو سال حضور قرضی کوترونه در این تیم 2 میلیون یورو می پردازد و در خاتمه این مدت می بایست 16 میلیون یورو دیگری بپردازد.

کوترونه 22 ساله که یک بازی ملی هم در کارنامه دارد، در 90 بازی اش برای میلان 27 گل زده بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 541

به "فیورنتینا مهاجم سابق میلان را جذب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیورنتینا مهاجم سابق میلان را جذب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید