قدردانی جمهوری آذربایجان از بیانات رهبر انقلاب در مورد بحران قره باغ

به گزارش بازیکده، معاون وزیر امور خارجه جمهوری آذربایجان در تماس تلفنی با سفیر جمهوری اسلامی در باکو، مراتب قدردانی دولت و ملت جمهوری آذربایجان را از این بیانات مهم و عادلانه اعلام و بر دوستی و برادری دو کشور همسایه تاکید نمود.

قدردانی جمهوری آذربایجان از بیانات رهبر انقلاب در مورد بحران قره باغ

جهت دریافت خدمات طراحی ویلای مدرن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، بدنبال بیانات امروز رهبر انقلاب در مورد بحران جاری در قره باغ، دقایقی پیش آقای خلف خلف اف معاون وزیر امور خارجه جمهوری آذربایجان در تماس تلفنی با سفیر جمهوری اسلامی در باکو، مراتب قدردانی دولت و ملت جمهوری آذربایجان را از این بیانات مهم و عادلانه اعلام و بر دوستی و برادری دو کشور همسایه تاکید نمود.

ایشان سفر فرستاده ویژه ایران و ابتکار منطقه ای کشورمان برای حل بحران را مهم و همراه با حسن نیت خواند و از آن حمایت کرد. آقای خلف اف همچنین بر اجرای سریع و فوری دستورات و توافقات رئیس جمهور آذربایجان در ملاقات با دکتر عراقچی تاکید نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 آبان 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1193

به "قدردانی جمهوری آذربایجان از بیانات رهبر انقلاب در مورد بحران قره باغ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قدردانی جمهوری آذربایجان از بیانات رهبر انقلاب در مورد بحران قره باغ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید