معرفی سرویس کارنامه، همکار جدید خبرنگاران

به گزارش بازیکده، همکار جدید سایت خبرنگاران است تا بتواند اعتماد بیشتری بین خریدار و فروشنده خودرو ایجاد کند. از این پس با کارنامه می توانید برای خودروهایی که روی خبرنگاران آگهی می شوند، درخواست کارشناسی بدهید تا خودرو از هر جهت یعنی فنی، بدنه و مدارک حقوقی آنالیز گردد.

معرفی سرویس کارنامه، همکار جدید خبرنگاران

کارشناسان کارنامه با ثبت درخواست قبلی، راس ساعت مقرر در محلی که شما معین نموده اید حضور می یابند و در کمتر از یک ساعت، گزارش کاملی شامل آنالیز 435 آیتم از خودرو ارائه می دهند. گزارش کارنامه، گزارشی جامع، دقیق و قابل فهم از شرایط سلامت خودرو است. این گزارش حداقل و حداکثر قیمت خودرو را با دسترسی به آگهی های روز سایت خبرنگاران و همین طور آنالیز شرایط بازار معین می نماید تا قیمت گذاری برای شما ساده تر گردد.

انتشار کارشناسی خودرو کارنامه روی آگهی خودرو در خبرنگاران باعث می گردد خریدار بیشتر به شما اعتماد کند و خودروی شما راحت تر و سریع تر به فروش برسد. با گزارش کارنامه دیگر مجبور نیستید برای پیدا کردن صافکار و تعمیرکار مطمئن و حرفه ای به این سر و آن سر شهر بروید و وقت تان را تلف کنید. دیگر مجبور نیستید به سوالات تک تک خریداران جواب دهید چون گزارش کارنامه به همه این سوالات پاسخ خواهد داد. حالا می توانید راحت تر مشتری هدفتان را پیدا کنید. مشاوره قیمت کارنامه با توجه به دقت و کیفیت آن می تواند برگ برنده شما در معامله باشد.

خریداران خودرو هم می توانند درخواست کارشناسی بدهند تا خرید مطمئن تر و دقیق تری داشته باشند. کارشناسی کارنامه به شما یاری می نماید که خودرویی با مسائل پنهانِ فنی و بالاتر از قیمت بازار نخرید و پولتان را هدر ندهید. کارنامه کوشش می نماید پیچیدگی های معامله خودرو را برطرف کند تا شما هوشیارانه تر خرید کنید. بی طرفی کارنامه، نتایج ارائه شده را قابل اعتمادتر می نماید.

کارشناسی خودرو به سبک کارنامه

گزارش کارشناسی کارنامه با همه مشابه های موجود در بازار تفاوت دارد. به عنوان مثال کارنامه بیش از 435 آیتم در خودرو را مورد آنالیز قرار می دهد. کارشناسی های موجود در بازار به بیش از 250 آیتم نمی رسند.

از همه مهمتر ضمانت کار کارشناسی است. کارنامه گزارش خود را ضمانت می نماید و در صورت بروز هرگونه خطایی، خسارت مشتری را جبران خواهد نمود.

از دیگر سو کیفیت کار کارشناسان کارنامه بزرگترین ضمانت این کارشناسی است. کارشناسان کارنامه از بین افراد با تجربه برگزیده شده اند و در آموزشگاه کارنامه زیر نظر اساتید برتر حوزه خودرو آموزش دیده اند. پس از این مراحل، کارشناسان کارنامه دوره ای تخصصی را برای کسب دانش روز خودروهای پیشرفته در دانشگاه صنعتی شریف سپری می نمایند و پس از موفقیت در این دوره، وارد دوره آزمایشی کارهای عملی، پیش از ارائه خدمات به مشتریان می شوند. این کارشناسان با یاری ابزارهای به روز در این زمینه از خبره ترین افراد بازار خودرو هستند.

فرآیند کار با کارنامه

اگر قصد فروش خودروی خودتان را دارید؛ اول به سایت خبرنگاران بروید و آگهی خودتان را منتشر کنید. البته می توانید این درخواست کارشناسی را روی سایت کارنامه هم ثبت کنید. سپس درخواست کارشناسی خودرو و زمان و مکان مورد نظرتان را با پرداخت نیمی از هزینه ثبت کنید. پس از مراجعه کارشناس کارنامه و انجام کار کارشناسی، شما با پرداخت مابقی مبلغ، گزارش کامل را روی پنل اختصاصی خود روی سایت خبرنگاران مشاهده خواهید کرد. انتشار این گزارش برای فروشندگان خودرو روی آگهی خبرنگاران اختیاری است و فروشنده می تواند این گزارش را منتشر نکند و صرفا از مشاوره قیمت کارنامه استفاده کند.

اگر هم قصد خرید خودرو دارید، سایت خبرنگاران را باز کنید. خودروی مورد نظرتان را انتخاب کنید، درخواست کارشناسی دهید. یا روی سایت کارنامه این درخواست را ثبت کنید. برای این کار حتما با فروشنده هماهنگی های لازم را انجام دهید. کارنامه تمام مزایا و معایب خودروی مورد نظر را به شما خواهد گفت و در نهایت گزارش به وسیله یک پیامک یا در پنل اختصاصی شما روی خبرنگاران در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

ویژگی های گزارش کارنامه

گزارشی که کارنامه ارائه می دهد شامل 7 بخش مجزا شامل: بدنه، لاستیک ها، فضای داخلی و تجهیزات، موتور و انتقال قدرت، تعلیق، فرمان، ترمز، آپشن ها و اسناد و مدارک است.

گزارش کارنامه دقیق، جامع و مصور است. تصاویر دقیقی از خودرو تهیه می گردد تا مشتری بتواند تمام زوایای خودرو به ویژه مسائل بدنه خودرو مثل خراشیدگی ها و رنگ شدگی ها را ببیند. با دیدن این گزارش شما نیازی برای بازدید از خودرو نخواهید داشت چون همه اطلاعات در اختیار شما قرار خواهد گرفت. این گزارش ضمیمه آگهی شما در خبرنگاران می گردد. کافی است سر قیمت با فروشنده به توافق برسید. معامله تمام است.

منبع: دیوار
انتشار: 9 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 654

به "معرفی سرویس کارنامه، همکار جدید خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی سرویس کارنامه، همکار جدید خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید