ملوان را مثل ابومسلم دوست دارم، اولویتمان سقوط نکردن است

به گزارش بازیکده، اکبر میثاقیان در مصاحبه با خبرنگاران، در خصوص انتخابش به عنوان سرمربی جدید ملوان بندر انزلی، گفت: خوشحالم که به این تیم پرهوادار پیوستم. همواره دوست داشتم در تیم هایی مربیگری کنم که هم پتانسیل موفقیت دارد و هم از طرفداران با تعصبی برخوردار است.

ملوان را مثل ابومسلم دوست دارم، اولویتمان سقوط نکردن است

وی در پاسخ به این سئوال که آیا مسائل اقتصادی نقشی در حضور شما در ملوان داشته است؟ اضافه نمود: برای من هدف موفقیت این تیم است چون ملوان را دوست دارم و هرگز به مسائل اقتصادی فکر ننموده ام. تمام تمرکزم این است که بتوانم ملون را در این شرایط سخت نجات دهم.

سرمربی ملوان بندرانزلی گفت: درست است که شرایط ملوان نیز این روزها خوب نیست اما با همت و کوشش بازیکنان و حمایت طرفداران متعصب ملوان به روزهای خوب باز خواهیم گشت و شاهد فروغ دوباره این تیم ریشه دار خواهیم بود.

میثاقیان تاکید نمود: من ملوان را مثل ابومسلم دوست دارم. در این تیم بازی نموده ام و خاطرات خوبی با این تیم دارم. بنابراین تمام کوشش خود را خواهم کرد که ملوان به صندلی واقعی اش دست پیدا کند.

سرمربی ملوان بندرانزلی در پاسخ به این سئوال که آیا می توانید این تیم را به لیگ برتر برسانید؟ گفت: ملوان یکی از تیم های ریشه داری است که سالها در لیگ برتر بوده و باز هم شایستگی حضور در سطح اول فوتبال کشور را دارد اما با توجه به شرایطی که کشور دارد اول باید کوشش کنیم این تیم از خطر سقوط رهایی پیدا کند سپس تیم را به بالای جدول برسانیم.

وی اضافه نمود: من از مالکان باشگاه تشکر می کنم که به من اعتماد کردند و امیدوارم بتوانم جواب اعتماد آنها را بدهم.

میثاقیان در پاسخ به این پرسش که آیا با محمد احمدزاده سرمربی سابق این تیم هم صحبت نموده اید یا خیر؟ ادامه داد: احمد زاده از دوستان قدیمی من است اما متاسفانه نتوانستم با او صحبت کنم. این مربی زحمات زیادی برای ملوان کشیده و از تجربه بالایی برخوردار است.

وی در انتها و در پاسخ به این سئوال که آیا از دستیاران بومی استفاده خواهید کرد یا نفراتی که همواره در کنار او بودند به عنوان یاری های او انتخاب خواهند شد؟ گفت: اجازه دهید تمرینات را آغاز کنیم و سپس در مورد این مسائل تصمیمات قطعی خواهیم گرفت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 986

به "ملوان را مثل ابومسلم دوست دارم، اولویتمان سقوط نکردن است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملوان را مثل ابومسلم دوست دارم، اولویتمان سقوط نکردن است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید