مهدی تاج: در صورت رفع نشدن ایرادهای استادیوم آزادی، فینال در کشور ثالث برگزار می گردد، پرسپولیس با هیچ به فینال رسید

به گزارش بازیکده، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال گفت که در صورت رفع نشدن ایرادهای استادیوم آزادی دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا در کشور ثالث برگزار خواهد شد.

مهدی تاج: در صورت رفع نشدن ایرادهای استادیوم آزادی، فینال در کشور ثالث برگزار می گردد، پرسپولیس با هیچ به فینال رسید

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران, مهدی تاج بعد از صعود تیم فوتبال پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: باید از آقای گرشاسبی تشکر کنم که می دانم با هیچ پرسپولیس را به فینال رساند. امشب در واقع ایران به فینال صعود کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره اینکه باید برای برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا در استادیوم آزادی زیرساخت های لازم آماده گردد، گفت: برای اینکه بازی برگشت فینال در استادیوم آزادی برگزار گردد باید 38 اتفاق رخ دهد و گرنه این بازی در کشور ثالث برگزار خواهد شد و این برای فوتبال ما خیلی بد است.

تاج اضافه کرد: فدراسیون فوتبال امضا نموده و تعهد داده که شرایط را برای برگزاری فینال آسیا مهیا کند. اگر این اتفاق رخ ندهد بازی باید در کشور ثالث برگزار گردد.

رئیس فدراسیون فوتبال راجع به اینکه آیا برای حضور پرسپولیس در فینال و قهرمانی این تیم حمایت صورت می گیرد، یا خیر عنوان نمود: ما تاکنون خدمت آقای گرشاسبی بوده ایم و از اینجا به بعد هم هستیم. واقعاً اعتقاد داریم که کشور ایران به فینال آسیا صعود نموده است.

وی درباره آیا برای بازی فینال قرار است بانوان حضور پیدا نمایند یا خیر، گفت: در مورد این موضوع باید بعداً بحث کنیم.

به گزارش خبرنگاران دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا 19 آبان در استادیوم آزادی برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 29

به "مهدی تاج: در صورت رفع نشدن ایرادهای استادیوم آزادی، فینال در کشور ثالث برگزار می گردد، پرسپولیس با هیچ به فینال رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی تاج: در صورت رفع نشدن ایرادهای استادیوم آزادی، فینال در کشور ثالث برگزار می گردد، پرسپولیس با هیچ به فینال رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید