میلان با شکست خانگی از سهمیه رقابت های اروپایی فاصله گرفت

به گزارش بازیکده، روسونری بیست و سومین هفته از لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا را با شکست خانگی برابر سامپدوریا پشت سر گذاشت.

میلان با شکست خانگی از سهمیه رقابت های اروپایی فاصله گرفت

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید و از شهرهای زیبای رم، فلورانس و ونیز شهر روی آب دیدن کنید و بنای کولوسئوم را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، در نخستین بازی از روز دوم هفته بیست وسوم سری A ایتالیا، امروز (یکشنبه) تیم فوتبال میلان در استادیوم سن سیرو با نتیجه یک برصفر مغلوب سامپدوریا شد و شانس خود را برای کسب سهمیه رقابت های اروپایی فصل آینده از دست داد.

تک گل این بازی را لوئیز موریل در دقیقه 70 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا میلان 37 امتیازی و در رده هشتم جدول بماند. این سومین شکست خانگی و یازدهمین بازی بدون برد این فصل روسونری در سری A بود و سبب شد که شانس مردان وینچنزو مونتلا برای کسب سهمیه رقابت های اروپایی فصل آینده کمرنگ گردد.

در ادامه بازی های هفته بیست و سوم سری A، امروز از ساعت 17:30 پنج ملاقات همزمان برگزار می گردد برنامه آنها به توضیح زیر است:

آتالانتا - کالیاری

کیه وو - اودینزه

امپولی - تورینو

جنوا - ساسولو

پسکارا - لاتزیو

همچنین از ساعت 20:30 پالرمو میزبان کروتونه خواهد بود و در آخرین و حساس ترین بازی امشب نیز از ساعت 23:15 یوونتوس در دربی ایتالیا میزبان اینتر است.

در جدول رده بندی سری A، یوونتوس 51 امتیازی با 21 بازی و 51 امتیازی در صدر است، ناپولی با 23 بازی و 48 امتیاز در رده دوم قرار گرفته است و رم 47 امتیازی با 22 بازی در رده سوم قرار گرفته است.

منبع: تسنیم
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 620

به "میلان با شکست خانگی از سهمیه رقابت های اروپایی فاصله گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میلان با شکست خانگی از سهمیه رقابت های اروپایی فاصله گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید