نوازی: جام حذفی جام شگفتی ها است، تیم ها محتاط بازی می نمایند

به گزارش بازیکده، گروه استان ها- مربی تیم فوتبال شهرخودرو مشهد گفت: جام حذفی جام شگفتی ها است و تصمیم گیری درباره چگونگی رویارویی با حریفان در این مسابقات کمی سخت است.

نوازی: جام حذفی جام شگفتی ها است، تیم ها محتاط بازی می نمایند

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، محمد نوازی چهارشنبه شب در نشست خبری پیش از ملاقات فردای تیمش برابر ذوب آهن در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی گفت: فکر می کنم با تغییراتی که در کادر فنی و بعضی نفرات ذوب آهن اتفاق افتاده است کمی از نظر شناخت این تیم دچار مشکل می شویم، چون جام حذفی نیز جام شگفتی ها است و تصمیم گیری کمی سخت است.

وی اضافه کرد: تمام تیم های لیگ رجحان در جام حذفی با احتیاط بازی می نمایند. با شرایطی که در مدت اخیر از نظر مدیریتی و واگذاری گریبانگیر تیم ما بود و با توجه به پیروزی خوبی که مقابل پیکان کسب کردیم، شرایط تیم از نظر روحی و روانی خوب است اما بازی کردن در جام حذفی همواره سخت است چون تیم ها محتاط عمل نموده و عملکرد چندان خوبی هم ندارند.

مربی تیم فوتبال شهرخودرو ادامه داد: به هر حال با توجه به شناختی که از ذوب آهن داریم و بازی های رو در رو مقابل این تیم، شرایط مان از نظر روحی و روانی خوب است و امیدوارم فردا با ارائه یک بازی خوب و کسب پیروزی، یک آغاز خوب در جام حذفی داشته باشیم و از نظر روحی و روانی برای ادامه لیگ برتر شارژ شویم.

نوازی گفت: به جز رضا یزدان دوست که مصدوم است سایر بازیکنان آماده ملاقات فردا هستند و بازیکنان از نظر بدنی و روحی و روانی شرایط خوبی دارند و امیدوارم فردا بازی ایده آلی انجام دهیم. هرچند رقابت در جام حذفی سخت است اما کوشش می کنیم برنده این بازی باشیم.

165، ف

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 فروردین 1400 بروزرسانی: 14 فروردین 1400 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1465

به "نوازی: جام حذفی جام شگفتی ها است، تیم ها محتاط بازی می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوازی: جام حذفی جام شگفتی ها است، تیم ها محتاط بازی می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید