نیمه نهایی لیگ اروپا؛ کار سخت والنسیا مقابل توپچی ها ، ساری به دنبال جبران ناکامی در جدال با آینتراخت

به گزارش بازیکده، رقابت های نیمه نهایی لیگ اروپا امشب با برگزاری 2 دیدار پیگیری می گردد.

نیمه نهایی لیگ اروپا؛ کار سخت والنسیا مقابل توپچی ها ، ساری به دنبال جبران ناکامی در جدال با آینتراخت

به گزارش ، رقابت های نیمه نهایی لیگ اروپا امشب با برگزاری 2 دیدار پیگیری می شود و تیم های آرسنال - والنسیا و چلسی - اینتراخت فرانکفورت به مصاف یکدیگر می روند.

والنسیا - آرسنال /آخرین نبرد توپچی ها برای فینالیست شدن

شاگردان اونای امری در تیم فوتبال آرسنال پیروز شدند در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا با نتیجه 3 بر 1 تیم فوتبال والنسیا را شکست دهند.

والنسیا

والنسیا که سابقه یک قهرمانی در رقابت های لیگ اروپا آن هم در فصل 2003 - 2004 را دارد امیدوار است در رقابت های سال جاری هم این عنوان را تکرار کند و تعداد جام های خود در رقابت های اروپا را یه عدد 2 برساند. آن ها در این دوره از رقابت های اروپایی هم عملکرد نسبتا خوبی داشتند و شاید کمتر کسی تصور می کرد که در بازی رفت با این نتیجه شکست بخورند، اما به هر حال همان یک گل زده در خانه حریف می تواند به آن ها یاری زیادی برای بازی برگشت داشته باشد.

آن ها در لیگ قهرمانان اروپا در گروه مرگ حضور داشتند و با تیم های یوونتوس، منچستر یونایتد و یانگ بویز هم گروه بودند و در نهایت با 2 برد، 2 باخت و 2 تساوی به عنوان تیم سوم گروه به مسابقات لیگ اروپا راه یافتند. این در حالی است که در بعضی گروه ها تیم هایی با همین 8 امتیاز به مرحله بعدی رسیدند.

خفاش ها در نخستین دیدارشان در لیگ اروپا در مرحله یک شانزدهم به مصاف سلتیک رفتند و در مجموع 2 دیدار رفت و برگشت با نتیجه 3 بر صفر حریفشان را شکست دادند و به مرحله یک چهارم نهایی رسیدند. آن ها در این مرحله به مصاف کرانسوادا رفتند و در مصافی سخت در مجموع دو دیدار با نتیجه 3 بر 2 برنده شوند و به جمع هشت تیم خاتمهی برسند. مصاف آن ها در این مرحله با تیم ویارئال بود که در مجموع با نتیجه 5 بر 2 به فزونی رسیدند و حریف آرسنال در نیمه نهایی شدند.

شایان ذکر است که والنسیا این روز ها در رتبه پنجم لالیگا قرار گرفته است و یکی از فینالیست های جام حذفی اسپانیا (کوپا دل ری) است.

آرسنال

تیم فوتبال آرسنال هم وضعیت متفاوتی با حریفش ندارد. آن ها هم تنها یک قهرمانی در رقابت های لیگ اروپا دارند که به فصل 1999 - 2000 باز می شود. توپچی ها هم همانند والنسیا اگر چه از تیم های صاحب نام و پسر افتخار کشورشان محسوب می شوند، اما در رقابت های حذفی سال جاری شانس چندانی نداشتند، اما در رقابت های لیگ جزیره در رتبه پنجم جزیره دارند و آن ها هم مانند والنسیا برای سهمیه کوشش می نمایند.

شاگردان امری بر خلاف والنسیایی ها از ابتدا در لیگ اروپا حضور داشتند و در گروه پنجم این رقابت ها با تیم های قره باغ، اسپورتینگ و ورسکلا حضور داشتند و در نهایت با 16 امتیاز به عنوان تیم صدر نشین راهی مرحله یک شانزده منهایی شدند. آن ها در در این مرحله به مصاف باته بورسایف رفتند و در مجموع 2 دیدار با نتیجه 3 بر یک برنده بازی شدند و به مرحله یک هشتم نهایی رفتند آن ها در این مرحله با رن بازی کردند و در مجموع 4 بر 3 برنده شدند و به جمع هشت تیم خاتمهی رسیدند و پیروز شدند در ان بازی هم با نتیجه 3 بر صفر در مجموع دو بازی 3 بر صفر برنده باشند و به نیمه نهایی برسند.

آمار

  • 2 تیم تاکنون 6 مرتبه با یکدیگر بازی نموده اند که حاصل آن 3 برد برای والنسیا، 2 برد برای آرسنال و یک تساوی بوده است. شایان ذکر است که نخستین بار 2 تیم در سال 1980 و در رقابت های لیگ اروپا به مصاف یکدیگر رفتند و که والنسیا در ضربات پنالتی به فزونی برسد.
  • تیم فوتبال آرسنال در رقابت های لیگ اروپای سال جاری به 8 برد، 1 تساوی و 2 باخت دست یافته است.
  • تیم فوتبال والنسیا در مجموع رقابت های لیگ قهرمانان و لیگ اروپا به 7 برد، 3 تساوی و 2 شکست دست یافته است.
  • آرسنالی ها این فصل 21 گل زده اند و 8 گل خورده اند.
  • والنسیا 18 گل زده است و 12 گل خورده است.
  • دنیس چریشف، کوندالبیا و مورنو برای والنسیا در این دیدار مصدوم هستند و بازی نمی نمایند.
  • آرون رمزی، دنی ولبک، دنیس سوارز، بلرین و هولدینگ هم برای آرسنال مصدوم هستند و به این بازی نمی رسند.
  • بازی دو تیم ساعت 23 و 30 دقیقه به وقت تهران به میزبانی والنسیا برگزار می شود.

چلسی - آینتراخت / ساری به دنبال جبران ناکامی ها

دیدار رفت تیم های فوتبال چلسی و اینتراخت فرانکفورت با تساوی یک بر یک در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا به خاتمه رسید.

چلسی

تیم فوتبال چلسی که این روز ها تحت راهنمایی مائوریسیو ساری است فصل پر فراز و نشیبی را سپری کرد. آن ها اگر چه در رقابت های لیگ جزیره پیروز نبودند و نتوانستند خودشان را در جمع مدعیان جام قرار دارند، اما حالا در فاصله یک هفته مانده به خاتمه رقابت های آن تیم سوم جدول رده بندی هستند.

آن ها همچنین در رقابت های جام حذفی هم عملکرد خوبی داشتند و توانستند تا فینال آن پیش بروند، اما در بازی نهایی ناکام بودند و در نهایت در ضربات پنالتی مغلوب منچستر سیتی شدند.

آبی پوشان لندنی اگر چه تیمی نقدیمی محسوب می شوند، اما تا 2 دهه پیش از تیم های مطرح نبودند و نتایج درخشانی کسب نمی کردند. با این حال آن ها در چند سال گذشته به خوبی درخشیده اند و در موزه افتخارات خود یک قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2011 - 2012 و یک قهرمانی اروپا در فصل 2012 - 2013 را دارند.

تیم فوتبال چلسی در رقابت های این فصل رقابت های لیگ اروپا در گروه دوازدهم با تیم های باته بورسیف، ویدنتون و پائوک هم گروه بود و پیروز شد با 16 امتیاز به عنوان تیم صدرنشین راهی مرحله یک شانزدهم نهایی شود.

آن ها در این مرحله به مصاف مالمو رفتند و با نتیجه 5 -1 در مجموع 2 باز برنده شدند و در مرحله یک هشتم نهایی هم 8 بر صفر در مجموع 2 بازی دیناموکیف را بردند. شاگردان ساری در مرحله یک چهارم نهایی هم 5 بر 3 اسلویاپراگ را بردند و به نیمه نهایی رسیدند.

آینتراخت

تیم فوتبال آینتراخت فرانکفورت هم یکی از تیم های نسبتا خوب آلمان که سابقه چند قهرمانی در جام حذفی و یک قهرمانی در لیگ این کشور را دارد. آن ها همچنین در فصل 1978 - 1979 و 1979 - 1980 به قهرمانی لیگ اروپا رسیدند و این بار هم تا مرحله نیمه نهایی بالا آمدند و شانس فینالیست شدن هم دارند.

آینتراخت این روز ها تیم چهارم بونس لیگا آلمان است و از رقابت های جام حذفی این کشور هم کنار رفته است.

تیم فوتبال آینتراخت در گروه هفتم رقابت های لیگ اروپا با تیم ها لاتزیو، آپولون و مارسی هم گروه بودند و با 18 امتیاز به مرحله یک شانردهم نهایی صعود کردند. آن ها در این مرحله با شاختاردونتسک بازی کردند و در مجموع 6 بر 3 بردند و به مرحله یک هشتم نهایی رفتند.

آن ها در این مرحله در مجموع دو دیدار رفت و برگشت یک بر صفر اینتر را بردند و در مرحله یک چهارم نهایی در مجموع 2 دیدار رفت و برگشت با بنفیکا به تساوی 4 بر 4 رسیدند و تنها به دلیل گل زده در خانه حریف به مرحله نیمه نهایی رسیدند.

آمار

  • 2 تیم تنها یک مرتبه به مصاف یکدیگر رفتنن که آن هم در دیدار رفت دو تیم بود که با نتیجه تساوی یک بر یک به خاتمه رسید.
  • تیم فوتبال چلسی در رقابت های این فصل لیگ اروپا به 11 برد و 2 تساوی دست یافته است.
  • تیم فوتبال آینتراخت در رقابت های این فصل به 9 برد، 2 تساوی و 2 باخت دست یافته است.
  • آبی های لندن در این فصل لیگ اروپا 31 گل زده اند و تنها 8 گل خورده اند.
  • عقاب ها در این فصل لیگ اروپا 29 گل زده اند و 12 گل خورده اند.
  • رودریگر، اودوی، موسندا، درینک واتر، آمپودو، جینکل و کانته مصدوم های چلسی برای این بازی هستند.
  • استندرا، هالر و تاوتا مصدوم های آینتراخت برای این مسابقه هستند.
  • بازی 2 تیم ساعت 23 و 30 دقیقه به وقت تهران برگزار می شود.

برنامه مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا

صعود تاتنهام در نبرد تاریخی و دراماتیک انگلیسی ها / لیورپول اژد ها را به آتش کشید

پیروزی آرسنال مقابل ناپولی و هت تریک جانشین رونالدو در پرتغال/خفاش ها فاتح جنگ داخلی اسپانیا در شب برد چلسی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 150

به "نیمه نهایی لیگ اروپا؛ کار سخت والنسیا مقابل توپچی ها ، ساری به دنبال جبران ناکامی در جدال با آینتراخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیمه نهایی لیگ اروپا؛ کار سخت والنسیا مقابل توپچی ها ، ساری به دنبال جبران ناکامی در جدال با آینتراخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید