هشدار باشگاه لیدزیونایتد به بیلسا به خاطر فرستادن جاسوس به تمرینات تیم لمپارد!

به گزارش بازیکده، باشگاه لیدزیونایتد از توبیخ سرمربی آرژانتینی جنجال آفرین خود به خاطر جاسوسی از تمرینات یکی از تیم های حریف توبیخ اطلاع داد.

هشدار باشگاه لیدزیونایتد به بیلسا به خاطر فرستادن جاسوس به تمرینات تیم لمپارد!

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سان، به دنبال اعتراف مارچلو بیلسا، سرمربی تیم فوتبال لیدزیونایتد در لیگ دسته اول فوتبال انگلیس مبنی بر فرستادن یکی از دستیارانش برای زیرنظر دریافت شیوه تمرینات تیم دربی کانتی، باشگاه لیدزیونایتد با انتشار بیانیه ای از برخورد با این مرد آرژانتینی اطلاع داد و از تیم حریف عذرخواهی کرد.

سرمربی سرشناس لیدز روز گذشته (آدینه) فاش کرد که یکی از دستیارانش را مأمور نموده تا تمرینات دربی کانتی، حریف قبلی لیدز را زیر نظر بگیرند که اظهارات او با موجی از نقدها از سوی مقامات فوتبال و رسانه ها همراه شد.

اکنون نیز باشگاه لیدزیونایتد با انتشار بیانیه ای رسمی در سایت خود از نارضایتی این باشگاه از رویکرد سرمربی 63 ساله اش اطلاع داده است.

در این بیانیه آمده است: در پی اظهارات مارچلو بیلسا، باشگاه با سرمربی تیم و دستیاران او جلسه ای کاری برگزار خواهد نمود تا به آنها اهمیت تمامیت و صداقت کاری که اصول کاری لیدزیونایتد هستند را یادآوری کند. همچنین مالک باشگاه ما، آندره آ رادریتزانی با مالک دربی کانتی مل موریس ملاقاتی داشته است تا به صورت رسمی از او بابت اقدامات مارچلو عذرخواهی کند. باشگاه لیدزیونایتد در این خصوص بیانیه دیگری منتشر نخواهد نمود.

به دنبال گزارش مسئولان باشگاه لیدزیونایتد در مورد حضور مشکوک یک فرد در اطراف زمین تمرینی تیم فوتبال لیدز، پلیس انگلیس به محل فراخوانده شد و از آن فرد بازجو هایی به عمل آورد، اما او را دستگیر نکرد. بیلسا که تیمش صدرنشین جدول رده بندی لیگ دسته اول فوتبال انگلیس است، پس از بازی مردانش مقابل دربی کانتی تحت راهنمایی فرانک لمپارد، اعتراف کرد که یکی از دست اندرکاران باشگاه لیدز به محل تمرینات دربی کانتی رفته بوده است و مسئولیت حضور آن فرد در آنجا را برعهده گرفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 83

به "هشدار باشگاه لیدزیونایتد به بیلسا به خاطر فرستادن جاسوس به تمرینات تیم لمپارد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار باشگاه لیدزیونایتد به بیلسا به خاطر فرستادن جاسوس به تمرینات تیم لمپارد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید