همه چیز درباره سریال قورباغه ؛ جنجال بر سر توقیف سریال قورباغه

به گزارش بازیکده، در طول ماه های اخیر تبلیغات گسترده ای برای سریال قورباغه اجرا شده، اما تا به امروز عوامل سریال قصه را لو نداده اند. هر چند از گوشه و کنار تنها به ژانر اثر و موضوع اصلی سریال اشاره هایی شده است. با این حال سریال قورباغه داستانی درام و اجتماعی دارد و به مسائل جامعه و تأثیرات آن بر روی هر فرد می پردازد.

همه چیز درباره سریال قورباغه ؛ جنجال بر سر توقیف سریال قورباغه

جهت دریافت خدمات طراحی باغ ویلا سنتی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

خبرنگاران| سریال نمایش خانگی قورباغه به کارگردانی هومن سیدی و تهیه کنندگی علی اسدزاده که قرار بود سوم آذرماه پخش گردد، به دلیل اختلاف میان صداوسیما و وزارت ارشاد پخش آن به انتهای آذرماه موکول شده است. البته عوامل سریال شائبه توقیف این سریال را مطرح کردند که با واکنش سازمان سینمایی روبرو شد. بعضی معتقدند که عوامل سریال قورباغه با هدف تبلیغاتی موضوع توقیف این سریال را مطرح نموده اند. اما عده دیگری موضوع اختلاف دیرینه صداوسیما و وزارت ارشاد بر سر مجوز آثار نمایش خانگی را علت این تعویق ها و سردرگمی عوامل سریال قورباغه می دانند.

به گزارش خبرنگاران، پخش سریال قورباغه ابتدا قرار بود از آبان ماه و از پلتفرم نماوا شروع گردد. اما اختلاف بر سر مجوز این سریال میان ساترا (سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر) و سازمان سینمایی وزارت ارشاد باعث شد تا انتشار قورباغه هر بار به تعویق بیفتد.

در نهایت عوامل سریال در اویل آبان ماه اعلام کردند که پخش قورباغه به شکل قطعی سوم آذر ماه خواهد بود. اما روز های گذشته هومن سیدی با انتشار یادداشتی از بلاتکلیف بودن پخش سریال قورباغه گلایه کرد.

او با اعلام اینکه این سریال مدتی است آماده پخش بوده، گفته که هر بار به دلایل نامعلوم پخش قورباغه به تعویق افتاده است. هومن سیدی در یادداشت خود که در صفحه اینستاگرامش منتشر شده، نوشته است: در این لحظه تهیه کننده محترم به بنده رسما اعلام نموده که مجدد امکان پخش در آذر هم وجود ندارد و ما باید به خواسته ارشاد پخش رو به اول دی ماه موکول کنیم.

البته حرف های هومن سیدی تنها به انتقاد ختم نشد و در انتها از حسین انتظامی، رئیس سازمان سینمایی پرسید که آیا سریال قورباغه توقیف شده است یا خیر؟

دانلود

فیلم اصلی

کد ویدیو

تیزر سریال نمایش خانگی قورباغه به کارگردانی هومن سیدی

پس از این موضع گیری جنجالی، شائبه توقیف سریال تازه هومن سیدی در فضای مجازی دست به دست شد. اما طولی نکشید که صفحه سازمان سینمایی به گفته های هومن سیدی واکنش نشان داد و نوشت که این سریال مجوز لازم را دریافت نموده و از 24 آذرماه پخش آن شروع می گردد.

بعضی از فعالان رسانه ای و فرهنگی این جنجال عوامل سریال قورباغه را حاشیه سازی برای دیده شدن سریال قلمداد نموده اند.

اما بعضی هم چنین اعتقادی نداشته و گفته اند که اختلاف میان ساترا و سازمان سینمایی عوامل سریال را سردرگم نموده است و آن ها تنها نگران سرنوشت قورباغه هستند.

سریال قورباغه پس از فیلم های سینمایی سیزده، آفریقا، خشم و هیاهو، اعترافات ذهن خطرناک من و مغزهای کوچک زنگ زده ششمین اثر و اولین سریال نمایش خانگی هومن سیدی به شمار می رود. البته او تجربه بازی در سریال های نمایش خانگی همچون عاشقانه و گلشیفه را داشته است، از همین رو با مجموعه های نمایش خانگی غریبه هم نیست.

در طول ماه های اخیر تبلیغات گسترده ای برای سریال قورباغه اجرا شده، اما تا به امروز عوامل سریال قصه را لو نداده اند. هر چند از گوشه و کنار تنها به ژانر اثر و موضوع اصلی سریال اشاره هایی شده است.

عبور از مرزهای ذهنی، کسب قدرت و ثروت و تغییر انسان ها در شرایط با گذشت زمان بخش هایی از دغدغه های شخصیت های روایت گر این سریال است؛ سه جوان ساکن اکباتان با یک اتفاق ساده وارد ماجرایی عجیب و پیچیده می شوند و…

با این حال سریال قورباغه داستانی درام و اجتماعی دارد و به مسائل جامعه و تأثیرات آن بر روی هر فرد می پردازد.

در خلاصه داستان این سریال هم آمده است: من همواره یه جایگاه واسم کم بوده، کتم واسم تنگ بوده، کفشام برام کوچیک بوده، ساعتم خواب می مونده و من ازش جلوتر حرکت می کردم، جهان برای من جای کوچیکیه، احساس می کنم همه جا بستس و نمی تونم نفس بکشم، انگار همهٔ این لحظه ها رو قبلاً دیدم، درختا، صدای آبشار، قورباغه ها، اونا رو زمانی می بینم که در حال مردنم.

ابتدای سال 98 بود که هومن سیدی از صفحه اینستاگرامش اطلاع داد که فیلمبرداری قورباغه شروع شده است. در نهایت هم فیلمبرداری این اثر پس از 15 ماه در اواخر شهریورماه امسال به انتها رسید. براساس اعلام عوامل قورباغه این سریال در 16 قسمت تهیه و تدوین شده است.

نکته قابل توجه اینجاست که بخشی از فیلمبرداری قورباغه در کشور تایلند اجرا شده و هزینه هنگفتی هم روی دست سرمایه گذاران این اثر گذاشته است.

براساس اعلام علی اسدزاده تهیه کننده سریال قورباغه این اثر به شکل اختصاصی از بیست و چهارماه آذرماه هر هفته از پلتفرم نماوا پخش خواهد شد. البته ماه های گذشته موضوع رایزنی عوامل سریال برای پخش قورباغه از شبکه جهانی نتفلیکس مطرح شد، اما حالا با گذشت زمان تعیین شده که این رایزنی ها به نتیجه نرسیده است. پیش از سریال قورباغه، عوامل سریال آپاندیس هم خبر از رایزنی با شبکه نتفلیکس دادند، اما این مذاکره هم به ثمر ننشست.

هومن سیدی، نوید محمدزاده، صابر ابر، فرشته حسینی، سحر دولتشاهی، محمدامین شعرباف، احسان منصوری، نیما مظاهری، سعید حاج علی، سیامک اتفاقیان، مهران غفوریان و آناهیتا افشارترکیب بازیگران اصلی سریال قورباغه را تشکیل می دهند.

اما مطرح ترین بازیگر این سریال نوید محمدزاده است که سال گذشته شایعاتی در خصوص دستمزد بالای او برای این سریال منتشر شد.

نوید محمدزاده تا به امروز در فیلم های مغز های کوچک زنگ زده، ابد و یک روز، متری شیش و نیم، سیزده، عصبانی نیستم، خشم و هیاهو و سرخپوست به ایفای نقش پرداخته است. او همچنین در امسال جلوی دوربین فیلم هایی، چون شب، داخلی، دیوار، تفریق و نگهبان شب خواهد رفت.

منبع: فرادید
انتشار: 13 آذر 1399 بروزرسانی: 13 آذر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1227

به "همه چیز درباره سریال قورباغه ؛ جنجال بر سر توقیف سریال قورباغه" امتیاز دهید

2 کاربر به "همه چیز درباره سریال قورباغه ؛ جنجال بر سر توقیف سریال قورباغه" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه چیز درباره سریال قورباغه ؛ جنجال بر سر توقیف سریال قورباغه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید