واکنش گوینده خبر به برخورد دوگانه برخی از مدافعان حقوق زنان در جریان دختر آبی

به گزارش بازیکده، فضه سادات حسینی با انتشار پستی در توییتر نسبت به واکنش دوگانه برخی از زنان مدافع حقوق زنان درخصوص جریان دختر آبی واکنش نشان داد.

واکنش گوینده خبر به برخورد دوگانه برخی از مدافعان حقوق زنان در جریان دختر آبی

به گزارش خبرنگار ، فضه سادات حسینی گوینده خبر سیما با انتشار پستی در توییتر نسبت به حرکت هدفمند و البته دوگانه برخی از سیاسیون و سلبریتی ها در خصوص جریان دختر آبی واکنش نشان داد.

او در پست توییتری خود نوشت:

وقتی که دغدغه و مسایل زنان را در سطح ورود به استادیوم تقلیل می دهند برای منافع سیاسی شان، فریادهای پدر دختر آبی را نمی شنوند و می گویند تو نمی فهمی! دخترت بیمار نبوده حکمش هم صادر شده ولو دادگاه بگوید نه و.. غافل از اینکه زنی درگوشه ای از شهر کشته شد وصدای یک نفرشان هم درنیامد.

زنان علیه زنان

چند روزی است که خبر خودسوزی سحر خدایاری تبدیل به تیتر یک رسانه های داخلی و خارجی شده است. جریانی هدفمند و حساب شده که با موج دختر آبی از سوی شبکه های معاند هدایت و مدیریت شد و برخی سیاسیون و ورزشکاران را هم با خود همراه کرد. این موضوع حواشی بسیاری را در پی داشت اما نکته قابل توجه اینکه این موج در داخل کشور از سوی برخی نمایندگان و سلبریتی های زن بیشتر جان گرفت.

تعدادی از افراد مشهور با انتشار پست هایی در توییتر و اینستاگرام نسبت به خودسوزی سحر خدایاری و ربط دادن آن به قانون ممنوعیت ورود زنان به استادیوم تا توانستند بر این موج سوار شدند و تلاش کردند با جریحه دار کردن اذهان و احساسات عمومی، جریان شکل گرفته را از جهت اصلی منحرف و در راستای هدف خود پیش ببرند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 315

به "واکنش گوینده خبر به برخورد دوگانه برخی از مدافعان حقوق زنان در جریان دختر آبی" امتیاز دهید

2 کاربر به "واکنش گوینده خبر به برخورد دوگانه برخی از مدافعان حقوق زنان در جریان دختر آبی" امتیاز داده اند | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش گوینده خبر به برخورد دوگانه برخی از مدافعان حقوق زنان در جریان دختر آبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید