کدام خودروها باید معاینه فنی بگیرند؟

به گزارش بازیکده، به گزارش خبرنگاران، کدام خودروها در سال 1400 باید برگه معایه فنی داشته باشند؟ طبق آخرین اعلام ، در سال 1400 خودروهای داخلی فراوری 1395 و وارداتی سال 2016 ملزم به دریافت معاینه فنی هستند.

کدام خودروها باید معاینه فنی بگیرند؟

در همین مورد اقتصادنیوز گزارش داده که حسین مقدم،مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودرو های شهر تهران درباره اینکه امسال کدام خودرو ها مشمول معاینه فنی خواهند بود؟ گفته است: در سال 1400 خودرو های فراوری داخل 1395 و ماقبل، خودرو های وارداتی سال 2016 و ماقبل و خودرو های عمومی فراوری 98 و ماقبل مشمول معاینه فنی خواهند بود.

وی اضافه کرد: شهروندان می توانند جهت مدیریت زمان و به حداقل رساندن معطلی با استفاده از سیستم نوبت دهی اینترنتی با مشخص وقت قبلی به مرکز مورد نظر مراجعه کنند که این سامانه در حال حاضر به وسیله سامانه تهران من و سایت ستاد معاینه فنی خودرو های تهران در دسترس است.

مقدم اعلام کرد: در حال حاضر روزانه 6 هزار دستگاه خودرو به مراکز معاینه فنی شهر تهران مراجعه می کنند و شرایط مراجعات در شرایط عادی واقع شده است و تقریبا همه مراکز فاقد صف انتظار هستند. در ضمن سامانه ای در سایت ستاد معاینه فنی به نام سامانه مدت انتظار پیش بینی شده که شهروندان با مراجعه به آن می توانند از طول صف و مدت انتظارو همچنین موقعیت مکانی هر مرکز آگاه شوند.

آخرین اخبار حوزه خودرو را در صفحه خودرو دنبال کنید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 26 فروردین 1400 بروزرسانی: 26 فروردین 1400 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1492

به "کدام خودروها باید معاینه فنی بگیرند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام خودروها باید معاینه فنی بگیرند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید